De Groene Scout
Well-known member
Die Cornald Maas leeft hier echt een heel jaar naar toe; best zielig eigenlijk.
Een supercomputer kan dus ook superonzin produceren.Een of andere supercomputer had uitgerekend dat Georgi? zaterdag 2de zou worden. Die kan dus ook de prullenbak in.
Als Australi? wint, gaan we dan volgend jaar in de vroege ochtend kijken? IJsland was wel leuk, maar de grote winnaar van gisteren is natuurlijk San Marino :duim:
Ik krijg mee dat de homo- en kunstgemeenschap in Portugal bijna in opstand komt omdat ze zich super beroofd voelen Ik heb het liedje maar even nageluisterd....niet zo slecht inderdaad.
Hoe is dit liedjesfestijn ineens zo populair eigenlijk man mijn god.
Ik krijg mee dat de homo- en kunstgemeenschap in Portugal bijna in opstand komt omdat ze zich super beroofd voelen Ik heb het liedje maar even nageluisterd....niet zo slecht inderdaad.
Niet zo slecht? Wat vinden jullie dan in hemelsnaam wel slecht?
Niet zo slecht? Wat vinden jullie dan in hemelsnaam wel slecht?
Op spotify vond ik het nummer van Belgi? van te voren best goed. Maar live was het vals en emotieloos. Jammer is dat.
Zijn er nog plaatjes van de ordinaire del uit Cyprus eigenlijk?
En ik begreep dat San Marino dus inderdaad erg goed was.
Als Australi? wint, moeten ze het in Europa houden. Dat zal dan wel ergens in Engeland worden vermoed ik.
Wel enigszins ironisch, dat Australi? het songfestival in Isra?l kan winnen en het dan niet buiten Europa mag organiseren...