Eurovisie Songfestival (deel 2)

Mario

Well-known member
Als Australi? wint, gaan we dan volgend jaar in de vroege ochtend kijken? IJsland was wel leuk, maar de grote winnaar van gisteren is natuurlijk San Marino :duim:

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Als Australi? wint, gaan we dan volgend jaar in de vroege ochtend kijken? IJsland was wel leuk, maar de grote winnaar van gisteren is natuurlijk San Marino :duim:

Als Australi? wint, moeten ze het in Europa houden. Dat zal dan wel ergens in Engeland worden vermoed ik.

Wel enigszins ironisch, dat Australi? het songfestival in Isra?l kan winnen en het dan niet buiten Europa mag organiseren...

U.G.

Well-known member
Ik krijg mee dat de homo- en kunstgemeenschap in Portugal bijna in opstand komt omdat ze zich super beroofd voelen :D Ik heb het liedje maar even nageluisterd....niet zo slecht inderdaad.

Hoe is dit liedjesfestijn ineens zo populair eigenlijk man :D mijn god.

Wigboldus

Well-known member
Ik krijg mee dat de homo- en kunstgemeenschap in Portugal bijna in opstand komt omdat ze zich super beroofd voelen :D Ik heb het liedje maar even nageluisterd....niet zo slecht inderdaad.

Hoe is dit liedjesfestijn ineens zo populair eigenlijk man :D mijn god.

Portugal was gewoon erg slecht. De danser naast hem was misschien nog slechter.

Janssen

Well-known member

Niet zo slecht? Wat vinden jullie dan in hemelsnaam wel slecht?

Wigboldus

Well-known member
Op spotify vond ik het nummer van Belgi? van te voren best goed. Maar live was het vals en emotieloos. Jammer is dat.

Unregistere

Well-known member
Zijn er nog plaatjes van de ordinaire del uit Cyprus eigenlijk?

En ik begreep dat San Marino dus inderdaad erg goed was.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zojuist het optreden van Duncan volledig gezien. Ziet er wel heel mooi uit! Veel met lazers en verschillende camera posities. Dat geeft het wel een bombastisch gevoel, terwijl het ook klein blijft doordat hij daar alleen zit achter z'n piano.

De bookmakers zijn er intussen wel over uit dat hij wint: https://eurovisionworld.com/odds/eurovision

Tobcoach

New member
Als Australi? wint, moeten ze het in Europa houden. Dat zal dan wel ergens in Engeland worden vermoed ik.

Wel enigszins ironisch, dat Australi? het songfestival in Isra?l kan winnen en het dan niet buiten Europa mag organiseren...

Ik dacht wel eens begrepen te hebben dat Australi? al een deal heeft gesloten met Duitsland om het daar te houden, mocht Australi? winnen.

Bovenaan