Klein verschilletje: FC Utrecht speelt thuis tegen Genk. Niet Gent. In 2019 maakte 2 Liverpoolsupporters dezelfde fout: https://sporza.be/nl/2019/10/24/liverpool-fans-in-gent-in-plaats-van-genk/FC Utrecht:
FC Porto (thuis), Real Betis (uit), Olympique Lyon (thuis), Celtic (uit), Nottingham Forrest (thuis), Freiburg (uit), Gent (thuis), Brann (uit)
Feyenoord speelt thuis tegen Celtic, Sturm Graz en Panathinaikos. Dat moet toch mogelijk zijn?Ik zie het voor alle drie zwaar in.
Feyenoord speelt thuis tegen Celtic, Sturm Graz en Panathinaikos. Dat moet toch mogelijk zijn?
Jep.Het zou voor Eagles al knap zijn wanneer ze 2 punten halen.
Dat is toch Steaua Boekarest?Ik zie Eagles alleen punten pakken tegen FCSB.
Laat het Roemeense leger dat maar niet horen!Dat is toch Steaua Boekarest?
FCSB is inderdaad de club die vroeger Steaua heette, maar door ruzies mogen ze die naam niet meer gebruiken. Er is nu een nieuw Steaua Bukarest en dat speelt tegenwoordig op het 2e Roemeense niveau.Dat is toch Steaua Boekarest?
Ik ga nu inderdaad niet meer kijken.Vond overigens de loting nu echt helemaal niks. Er werd helemaal niks meer geloot, Klinsmann (en Dzeko bij de CoL) drukte op een knop, toen werd de hele loting gedaan, waarna pot 1 regel voor regel gedaan werd en daarna ineens pot 2 en daarna ineens pot 3 enz...
Op deze manier doe je zo'n toernooi al tekort bij de loting. Maar juist voor ploegen als Hamrun, Drita enz is dit hun moment van glorie.
Voor de PSG's, Bayerns, Reals en Barcelonas van de wereld is er volgend jaar (en ook later dit seizoen) wel weer een loting