De andere spelers gaan ook niet naar Novi Sad.Brian Brobbey en Steven Bergwijn gaan niet mee naar Novi Sad.
De wedstrijd is namelijk in Backa Topola.
De andere spelers gaan ook niet naar Novi Sad.Brian Brobbey en Steven Bergwijn gaan niet mee naar Novi Sad.
Jep. Ik hoop het niet voor Ajax maar Besiktas met Van Bronckhorst naar NL zou mooi zijn.Besiktas lijkt mij de zwaarste tegenstander. Ik denk dat Ajax hoopt op de winnaars van pairing 3 of 4.
Dat is ook wel logisch, want in deze loting wordt het coëfficient van Ajax gebruikt en dus is er een geplaatste status. In de Conference League loting wordt het coëfficient van Panathinaikos gebruikt, en is er dus een ongeplaatste status.Dat zijn op papier eenvoudiger tegenstanders dan die het kan tegenkomen als Ajax wordt uitgeschakeld en naar de Conference League gaat
Ja, dat van die ongeplaatste status daar wist ik, maar dan (b)lijkt het verschil in niveau tussen EL en ECL niet zo groot.Dat is ook wel logisch, want in deze loting wordt het coëfficient van Ajax gebruikt en dus is er een geplaatste status. In de Conference League loting wordt het coëfficient van Panathinaikos gebruikt, en is er dus een ongeplaatste status.
In de voorrondes inderdaad niet een heel groot verschil. Groepsfase is een ander verhaal natuurlijk, met veel meer clubs uit de grote landen aanwezig in de EL dan in de CoL.Ja, dat van die ongeplaatste status daar wist ik, maar dan (b)lijkt het verschil in niveau tussen EL en ECL niet zo groot.