Europa League 2024-2025

JMD

Well-known member
In de laatste speelronde komt Besiktas naar Enschede en Galatasaray naar Amsterdam... Gezellig.

• Wow
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
Gunstig nieuws uit noorwegen, Bodo staat 3-1 voor tegen Porto. Voor de UEFA-punten is dat mooi. Maar dan moet AZ natuurlijk wel winnen... ;)

JMD

Well-known member
Sjezus, wat een spuuglelijk shirt heeft Anderlecht aan
Sowieso gek dat ze niet in hun eigen paars-wit spelen. Dat had makkelijk gekund tegenover het wit-groen van Ferencvaros. En idd, een spuuglelijk shirt.

Batigoal

Well-known member
Gunstig nieuws uit noorwegen, Bodo staat 3-1 voor tegen Porto. Voor de UEFA-punten is dat mooi. Maar dan moet AZ natuurlijk wel winnen... ;)
Bij thuiswedstrijden blijven ze sterk. De blauwdruk van Knudsen, enthousiast publiek en gaan met die banaan! Het werkt dus nog steeds. Staan in de eigen competitie ook alweer een straatlengte voor. Jens Petter Hauge speelde wel heel goed.

Fantastische goal trouwens van Max Moerstedt, 18-jarige spits van Hoffenheim tegen FC Midtjylland. Heel knap gedaan.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Spurs - Qarabag start niet voor 21.35 NL tijd ivm verkeerschaos rond het stadion waardoor Qarabag te laat aankwam.

JMD

Well-known member
Spurs al binnen 7 minuten met 10 man vanwege een rode kaart na neerhalen doorgebroken speler.

gevegt

Well-known member
Frankfurt geeft in de laatste minuut de voorsprong weg tegen Pilzen. 3-3 is het geworden.

JMD

Well-known member
Portugese ploeg wint voor de verandering weer eens in blessuretijd... In de 87e minuut nog 0-1 achter, wint met 2-1... Het zal eens niet zo zijn.

Wel leuk dat Bruma de beide Portugese goals maakte, die miste eerst nog voor leeg doel (zeg maar zoals hij bij PSV steeds deed), vervolgens 1-1 en nog een penalty voor de 2-1.

ALenstra

Well-known member
Goal check bij Ferencvaros-Spurs. Goal voor Ferencvaros wordt afgekeurd. En daarna enorme kans voor de thuisclub.

Ik ben trouwens in Boedapest maar niet in het stadion. Tijdens mijn dagje sightseeing ben ik nergens voetbalfans tegengekomen.

Bovenaan