En deze optie kan natuurlijk ook niet omdat Fiorentina ECL-finale speelt...Atalanta richting de finale... Dat wordt dus nog problematisch voor de competitieplanners in Italië want er moet nog een duel van Atalanta ingehaald worden en de 2 resterende midweken zitten allemaal al vol voor Atalanta (bekerfinale, EL-finale). Enige optie die zou kunnen is dat het inhaalduel gespeeld wordt op het moment dat de 38e ronde op het programma stond en dan de 38e ronde in de midweek erna. Betekent wel dat de spelers die naar het EK moeten een paar dagen later moeten aansluiten.
Waar waren die Romeinen nu boos over?Opstootje tussen de spelersbanken!
Die gaan nog wel choken.Atalanta was duidelijk een maatje te groot voor Marseille, waarvan het al verrassend was dat ze in dit wisselvallige seizoen zover kwamen. Mooi voor de Nederlanders bij Atalanta.
Maar ik gun het Leverkusen wel. Zou toch een fantastische revanche zijn om voor eens en voor altijd van Neverkusen af te zijn door de treble te winnen.
En als ze dat zonder nederlaag doen zou dat nog een kers op de taart zijn...Maar ik gun het Leverkusen wel. Zou toch een fantastische revanche zijn om voor eens en voor altijd van Neverkusen af te zijn door de treble te winnen.
Als er één clubi s die dit seizoen in de slotfase nog bijna zekere nederlagen wist te voorkomen is het Leverkusen wel. 2-2 in blessuretijd en dan gewoon na strafschoppen winnen.Gaan ze toch nog een potje verliezen, jammer
Ik zag wel heel toevallig een opbouw a la Xabi Alonso door het midden, maar dat was echt eenmalig. Maar voorin is het bij Leverkusen behoorlijk minder. Ik zou Borja voor het forceren inbrengen.Leverkusen kan niet onder de druk uit voetballen, wat normaal gesproken hun grote kracht is. Dat doet Atalanta heel goed.
Of ze het volhouden is natuurlijk de grote vraag.