Europa League 2023-24

Batigoal

Well-known member
Lookman met de hattrick! Over en uit voor Leverkusen helaas. Maar wat een geweldige pot van hem.
 

JMD

Well-known member
Als Atalanta van het weekend als 5e eindigt in de SerieA betekent dit dus dat ook de nummer 6 de CL in gaat, AS Roma. Dan weten we dus al tegen wie Feyenoord gaat loten... :)
 

JMD

Well-known member
Het was mooi geweest als Leverkusen een heel seizoen ongeslagen zou blijven, maar ik vind dit eigenlijk mooier. Atalanta, een ploeg die nooit wat wint die gewoon de CL wint. Ook een ploeg met goed beleid, die langzaamaan steeds meer naar de top komt. En dat er Nederlandse inbreng is maakt het nog mooier.
 

JMD

Well-known member
Zoals JMD al een paar keer voorspelde, het choken is begonnen bij Leverkusen.
Ik dacht al: wie gaat hem maken... :p

En verder: als je als club jarenlang choket op belangrijke momenten (hun bijnaam was niet voor niks Neverkusen of Vizekusen) was het niet eens zo'n gewaagde voorspelling. Alleen bleek dit een unieke selectie met een unieke trainer die iets unieks neer heeft gezet. Soms worden alle voorspellingen teniet gedaan (net als bv ooit Leicester).
 

JMD

Well-known member
Ook als je die supporters ziet, dit is zoveel meer waard voor dit soort clubs (ook de titel met Leverkusen bv) dan de zoveelste CL van Real of landstitel van Man City...
 

erka

Well-known member
Atalanta 🤩🤩🤩

Wauw, wat goed was dat zeg. Echt zwaar onder de indruk. En supergaaf voor Bergamo, vier jaar geleden lagen de doden daar op straat.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Wauw, wat goed was dat zeg. Echt zwaar onder de indruk. En supergaaf voor Bergamo, vier jaar geleden lagen de doden daar op straat.
Ja, daar moest ik ook aan denken. Hun eerste CL-campagne was uiteindelijk een van de oorzaken van de grote verspreiding doordat Atalanta toen in Milaan moest spelen en de supporters allemaal met de trein naar Milaan gingen.
 
Bovenaan