Europa League 2020-2021

Bonehead

Well-known member
Misschien verstandig dat als Koert Westerman moet werken dat ie niet eerst aan een hasjpijp loopt te lurken?
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Willem II - Rangers zou best interresant kunnen worden. Rangers is favoriet in mijn ogen, maar Willem II geef ik een goede kans.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Oke, is deze dan wel verrassend: Astana - Podgorica 0-1???
Ik vind van wel, maar gisteren zat ik er ook naast.

En Kuopio dat Bratislava verslaat (oke, na strafschoppen) had ik toch ook niet verwacht
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Riga - Tre Fiori is gestaakt door noodweer. Het is maar de vraag of er morgen gespeeld kan worden. Kan dat niet, dan winnen de San Marinezen reglementair en gaan ze het opnemen tegen Celtic.
 

JMD

Well-known member
Dus omdat het te hard regent wordt de thuisploeg daarvoor verantwoordelijk gesteld??? Hadden ze het stadion moeten overkappen ofzo?


Overigens opvallend: het aantal coronagevallen in Europa neemt flink toe, maar juist nu zijn er geen duels die uitgesteld worden wegens coronagevallen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dus omdat het te hard regent wordt de thuisploeg daarvoor verantwoordelijk gesteld??? Hadden ze het stadion moeten overkappen ofzo?


Overigens opvallend: het aantal coronagevallen in Europa neemt flink toe, maar juist nu zijn er geen duels die uitgesteld worden wegens coronagevallen.

De thuisclub is altijd verantwoordelijk voor het spelen van het duel. En omdat dit jaar de rondes elkaar zo snel opvolgen is er weinig ruimte voor inhalen. Uiteraard is het nogal lullig...
 

JMD

Well-known member
Dinamo Moskou er uit...

Mura wint met 3-0 van Aarhus, PSV speelt dus volgende week in Slovenië.
Morgen wordt trouwens geloot voor de laatste voorronde EL.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Tottenham flirt met de uitschakeling in Bulgarije.

Hands op de doellijn zorgde voor een strafschop en een rode kaart. Vervolgens was een Plovdiv speler met al geel op zak zo slim om even te proberen voor de ogen van de scheidsrechter de strafschopstip te saboteren en toen stonden ze plotseling met 9 man. De strafschop ging erin en tegen 9 man lukte het ze om er nog een te scoren...
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Aberdeen wint met 0-2 bij Viking in Noorwegen en Motherwell wint na strafschoppen van Coleraine in Noord-Ierland. Er zijn 4 Schotse clubs door naar de 3e kwalificatieronde. Dat is volgens mij lang niet gebeurt.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan