Goed voor PSV begrijp ik.
Manchester United moet nog wel even de finale winnen, zodat de nummer 2 van de Eredivisie 1 voorronde later mag beginnen in de CL, en daarmee verzekerd is van minimaal groepsfase EL.Goed voor PSV begrijp ik.
Maar Kluivert was beter van van NistelrooijHet topic dat Seedorf beter was dan v Bommel bedoel je? Dat was zeker een hot topic.
Wie?Die was nog heter.
Premier League is toch ook een toeristenliga? Allemaal van die aardappeleters en Aziaten, de gewone man kan het niet of nauwelijks meer betalen.Er gloort een all-English final. Het roept herinneringen op aan een hot topic dat in een ver verleden op SoccerQuest fulminerende fanboys van Spaanse toeristenclubs in een houdgreep hield. Feit.
Er gloort een all-English final. Het roept herinneringen op aan een hot topic dat in een ver verleden op SoccerQuest fulminerende fanboys van Spaanse toeristenclubs in een houdgreep hield. Feit.
De Premier League blijft dan wel mijn favoriete league, maar in de CL zie ik toch graag diversiteit.Twee jaar geleden was dat het geval. Dit seizoen lijkt de kans kleiner. Ik gok op twee keer een Engeland vs Spanje
De Premier League blijft dan wel mijn favoriete league, maar in de CL zie ik toch graag diversiteit.
De Premier League blijft dan wel mijn favoriete league, maar in de CL zie ik toch graag diversiteit.