Europa League 2020-2021

Batigoal

Well-known member
Knap dat Antwerp FC al door is. Ook verrassend dat Slavia het redt in een groep met Leverkusen en Nice.
 

JMD

Well-known member
Ajax en PSV ontlopen sowieso Roma, Arsenal, Leverkusen, Rangers, Napoli, Villarreal, Zagreb, Hoffenheim, Man United, Club Brugge en Shakhtar.
Mogelijke tegenstanders zijn Young Boys, Molde, Sl. Praag, Benfica, Granada (alleen Ajax), Sociedad, Rode Ster, Krasnodar, Salzburg, Kiev en Piraeus.

Om elf uur weten we meer.

De loting is trouwens maandag a.s.
 

JMD

Well-known member
De ploegen waar Ajax en PSV tegen kunnen loten:
Young Boys, Molde, Slavia Praag, Benfica, Granada (alleen Ajax), Sociedad, SC Braga, LOSC Lille, Maccabi TA, Antwerp, Wolfsberger, Rode Ster, FK Krasnodar, Salzburg, Dinamo Kiev en Piraeus

In dezelfde pot als Ajax en PSV zitten:
Roma, Arsenal, Leverkusen, Rangers, Napoli, Leicester, AC Milan, Villarreal, Spurs, Dinamo Zagreb, Hoffenheim, Man United, Club Brugge en Shakhtar

Tuurlijk kan je nog steeds Benfica of Sociedad loten, maar de kans op een prettige loting is voor Ajax en PSV veel groter als dat ze ongeplaatst waren. Tevens betekent het dat ze uit beginnen.
 

erka

Well-known member
Nou de koploper van Griekenland denkt denk ik eerder: gatver de nr 2 van Nederland.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Spitsje en centrale verdediger erbij in de winter. Moet kunnen.

Bij Lille speelt nog een goede centrale verdediger. Misschien dat je die kunt halen.
 

De Wolf

Well-known member
Belgische clubs hebben redelijk geloot. De Oostenrijkers hebben lastige clubs. Krasnodar moet ook wel door kunnen.
 

U.G.

Well-known member
Benfica is op zoek naar een stadion buiten PT voor z'n wedstrijd tegen Arsenal. Arsenal kan niet naar Portugal want dan volgen er 10 dgn quarantaine, bij aankomst in Engeland. Ik neem aan dat dit ook voor de return geldt want Benfica kan ook niet zomaar naar Engeland. Tsja. Ik zou zeggen ; doe maar Vigo, of Sevilla, of Badajoz.

Door deze maatregel mist Portugal straks in maart ( kwal. WK 2022 ) Patricio, Silva, Cancelo, de geweldige Pedro Neto, Ruben Dias en Moutinho, en Neves..en ben er vast nog een vergeten. Engelse clubs hoeven van de FIFA nl vanwege de quarantaine maatregel hun spelers niet af te staan aan de nationale selecties.

Mooi, krijgen wat zeer interessante spelers ook de kans.

Edit : ik dacht al ik vergeet iets. Brunooo. En ook Semedo.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Wel kut eigenlijk. Doordat het in Engeland een zootje is, moeten clubs uit heel Europa andere huisvesting regelen.

Schop alle Britse teams maar uit het toernooi.
 
Bovenaan