Europa League 2019-2020

Mario

Well-known member
Dat lijkt mij ook het meest logische ja, maar er wordt overduidelijk gezegd dat men op zoek moet naar een andere datum.

Het duel zal vanwege de UEFA-regels niet in Duitsland plaats mogen vinden (daar komt Frankfurt immers vandaan), maar vanuit Basel ben je ook zo in Frankrijk.

Als het duel zonder publiek wordt gespeeld kan het in principe overal gespeeld worden lijkt mij.
 

Mario

Well-known member
Wolverhampton Wanderers heeft de UEFA gevraagd de uitwedstrijd tegen OlympiakosPiraeus in de Europa League donderdag niet door te laten gaan. Evangelos Marinakis, de 52-jarige eigenaar van Olympiakos, heeft het coronavirus. Wolverhampton vindt het niet verantwoord te spelen.

Al eerder was besloten om de wedstrijd tussen Olympiakos en Wolverhampton zonder publiek te spelen.
 

JMD

Well-known member
LASK - Man United ook zonder publiek.

Tsja, die eigenaar vn Olympiacos is ook eigenaar van Nottingham Forest, moeten die duels dan ook niet door gaan? Zo lang de beste man gewoon thuis blijft lijkt me er weinig aan de hand
 

Forza AZ

Well-known member
LASK - Man United ook zonder publiek.

Tsja, die eigenaar vn Olympiacos is ook eigenaar van Nottingham Forest, moeten die duels dan ook niet door gaan? Zo lang de beste man gewoon thuis blijft lijkt me er weinig aan de hand

Na de wedstrijd tegen Arsenal schijnt de eigenaar samen met de spelers feest gevierd te hebben, en dat is minder dan 2 weken geleden. Dus misschien was hij toen ook al besmet.
 

Abubakari

Well-known member
Moeten we het forum al bijna omdopen in de Corona Kantine? Het gaat inmiddels zo'n beetje in elk topic alleen nog maar over corona, is JMD trouwens degene die al die wedstrijden opnieuw in moet plannen of lijkt dat maar zo?
 

JMD

Well-known member
Moeten we het forum al bijna omdopen in de Corona Kantine? Het gaat inmiddels zo'n beetje in elk topic alleen nog maar over corona, is JMD trouwens degene die al die wedstrijden opnieuw in moet plannen of lijkt dat maar zo?
:)
Nee, dat hoef ik niet. Alleen ben ik voor mijn werk behalve wiskundedocent ook roostermaker en vind ik het leuk om me met dit soort planningszaken bezig te houden...


En tsja, het coronavirus heeft inmiddels ook overal al invloed op, zowel in de sportwereld als in de muziekwereld zijn evenementen al afgelast, de politiek is er dag en nacht mee bezig enz. Dus logisch dat het op vele plekken terugkomt.
 

Mario

Well-known member
Het gaat nog een hele klus worden om de wedstrijden in te halen, zeker omdat het virus niet zo snel verdwenen zal zijn.

Ik ben bang dat de rest van het Europese seizoen in het water gaat vallen.
 

JMD

Well-known member
Het gaat nog een hele klus worden om de wedstrijden in te halen, zeker omdat het virus niet zo snel verdwenen zal zijn.

Ik ben bang dat de rest van het Europese seizoen in het water gaat vallen.

Dat zit er dik in ja.

Of het moet op neutraal terrein gespeeld gaan worden, maar ja, welk land is niet in de ban van het Coronavirus.
 

Abubakari

Well-known member
Er is toch een Carona topic? Kunnen jullie daar niet al dat Carola gedoe bespreken? Kunnen we in andere topics lekker ongestoord over voetbal praten, daarvoor kom ik op dit forum.

#COROLLAMOE
 

Mario

Well-known member
Er is toch een Carona topic? Kunnen jullie daar niet al dat Carola gedoe bespreken? Kunnen we in andere topics lekker ongestoord over voetbal praten, daarvoor kom ik op dit forum.

#COROLLAMOE

Je hebt wel gelijk hoor, maar het probleem is dat er hier weinig over voetbal gepraat kan worden met al die afgelaste wedstrijden.
 
Bovenaan