Ja, dat kan toch helemaal niet?Die situatie rondom de penalty voor Benfica was overigens ook wel vaag. Doelpunt werd afgekeurd vanwege buitenspel, maar er werd wel een overtreding gegeven en dus penalty. Opvallende rol weer voor de VAR..
Er zaten weer leuke potjes tussen. Dat Shakhtar blijft toch altijd wel genieten om te zien.
Die situatie rondom de penalty voor Benfica was overigens ook wel vaag. Doelpunt werd afgekeurd vanwege buitenspel, maar er werd wel een overtreding gegeven en dus penalty. Opvallende rol weer voor de VAR.
Ook bij de penalty van Havertz. Goeie tactiek; gewoon inhouden bij je aanloop (moeten ze ook mee kappen) zodat de keeper te vroeg van de lijn komt en je mag de penalty overnemen. Rare regels.
Hoezo is het verrassend dat Kopenhagen doorgaat? Celtic - FC Kopenhagen vind ik echt zo'n 50/50 duel die 2 kanten op gaan.Leuke potjes weer! Verrassend dat Kopenhagen, Olympiakos en Basaksehir doorbekeren. Sowieso gaan de Engelse clubs niet zo lekker in Europa dit seizoen. Hoewel Man Utd en vooral Inter in mijn ogen wel de favoriet is voor de EL-zege.
Maar de VAR en scheidsrechters waren ook weer lekker bezig. Waarom werden in 's hemelsnaam die goals van Cluj en Celtic afgekeurd? Kost zeker Cluj gewoon de volgende ronde.
Er is een streep gezet door Basel - Frankfurt... Ben benieuwd wanneer die gaat worden ingehaald, want in het EL-schema is verdomd weinig ruimte.
Dat lijkt mij ook het meest logische ja, maar er wordt overduidelijk gezegd dat men op zoek moet naar een andere datum.De wedstrijd kan volgende week dan wellicht op een andere locatie worden gespeeld?