Europa League 2019-2020

erka

Well-known member
Het enige wat je AZ kunt verwijten is dat ze erg slordig zijn bij eigen hoekschoppen en vrije trappen. Rare varianten de hele tijd.

JMD

Well-known member
Het enige wat je AZ kunt verwijten is dat ze erg slordig zijn bij eigen hoekschoppen en vrije trappen. Rare varianten de hele tijd.

Sowieso snap ik dat gedoe nooit. Gooi die bal voor de pot, daar liggen de kansen. Ook PSV heeft daar last van.

JMD

Well-known member
Als het bij AZ gelijk eindigt moet AZ dus 2x winnen bij het puntloze Astana en de papieren zijn erg goed voor overwintering.

erka

Well-known member
Sowieso snap ik dat gedoe nooit. Gooi die bal voor de pot, daar liggen de kansen. Ook PSV heeft daar last van.

Zeker als je iemand als Vlaar hebt. Die komt dan elke keer mee naar voren en dan komt er een of andere korte corner.

JMD

Well-known member
AZ afgelopen, 0-0. Niks mis mee.

Zeker niet. AZ moet (net als Feyenoord) alleen zorgen dat het na 5 duels zeker is, want uit bij Porto en United ga je normaal gesproken niet veel resultaat halen.

Dus weer 3 punten erbij voor NL, oftewel 0,6 pt. Gevoegd bij het resultaat van Ajax levert deze Europese week nu al 1,0 pt op.

Hups PSV!!!

JMD

Well-known member
Wolves wint vlak voor tijd bij Besiktas, dat is ook gunstig voor NL op de UEFA_lijst.

JMD

Well-known member
Young BOys maakt nog de 2-1 diep in blessuretijd. Alle ploegen dus op 3 punten en Feyenoord bovenaan en Porto onderaan. :p

Jamel

Administrator
Forumleiding
Larsson miste de kans op 2-0, maar verder heeft Porto al 2x de lat geraakt en van dichtbij in vrije positie hoog overgeschoten... Echt een wonder dat Porto nog niet gescoord heeft.
Laat dit maar een herhaling worden van 2 weken terug, toen Sporting beter was dan PSV, maar PSV won. Van mij mag Feyenoord ook wel onverdiend van Porto winnen (verdiend mag ook natuurlijk...)

Ik vind het niet onverdiend. Pas de laatste 25 minuten kwamen we behoorlijk in de problemen. Daarvoor was Feyenoord overal de baas op het veld, maar was het aan slordigheden in de eindfase te wijten dat we niet nog meer kansen kregen.

Heerlijke overwinning, eindelijk weer eens!

JMD

Well-known member
Ik vind het niet onverdiend. Pas de laatste 25 minuten kwamen we behoorlijk in de problemen. Daarvoor was Feyenoord overal de baas op het veld, maar was het aan slordigheden in de eindfase te wijten dat we niet nog meer kansen kregen.
Oke, duidelijk. Ik keek met een half oog, dus mij vielen vooral de kansen van Porto op, 2x de lat, 1x vrij over.

Feyenoord voor het eerst sinds maart 2000 in 3 opeenvolgende Europese thuisduels de 0.
AZ is pas de 2e ploeg die in dit decennium Manchester United geen schot op goal toestaat in een Europees duel. Barcelona was eerder dit kalenderjaar de eerste.

Atreides

Well-known member
Misschien dat PES zo vriendelijk wil zijn om PSV flink af te fikken? Winnen die ook met 2/3 goals.

Bovenaan