Europa League 2019-2020

Susa

New member
Een mooie niet verwachte overwinning op FC Porto:duim:

Ik was wel verbaasd om die Pepe nog te zien voetballen, hoe oud is die inmiddels wel niet ?

JMD

Well-known member
We halen tegenwoordig als NL zijnde in 1 week net zoveel Europese punten als zo ongeveer vroeger in een hele groepsfase met alle ploegen samen (Ajax in 2018/2019 en 2016/2017 niet meegeteld).

erka

Well-known member
En 0-3

Dat zijn 3 overwinningen en een gelijkspel deze week. Oostenrijk eat that.

PES5

Administrator
Forumleiding
Echt he. En dan nog Utrecht dat totaal onnodig verloor van die Bosni?rs.

Dat was eerder gebruikelijk. Dit jaar is het uitzondering

PES5

Administrator
Forumleiding
Moet zeggen dat die voorste vier van PSV wel erg fijn zijn om naar te kijken.

JMD

Well-known member
Ik stel de vraag ook even hier (we zijn ook bezig in het Europees voetbaltopic in de PSV-sectie):
Ik zie Rosenborg zelden spelen, de laatste keer was 2 seizoenen terug tegen Ajax. Maar zijn die Noren zoveel slechter geworden of ligt het niveau van de NL ploegen vergeleken met 2 seizoenen terug zoveel hoger?

JMD

Well-known member
Moet zeggen dat die voorste vier van PSV wel erg fijn zijn om naar te kijken.

Zeker. En lijken me als verdediger ook niet lekker om tegen te spelen, ze duiken overal op. En Malen schiet ze er tegenwoordig zo ongeveer geblinddoekt in

PES5

Administrator
Forumleiding
Van beide wat denk ik.

Rosenborg is niet meer de nr1 van Noorwegen en vooral Ajax en PSV zijn echt beter geworden.

JMD

Well-known member
Het sprookje van Dudelange gaat niet door, ze staan 0-2 achter na 30 minuten. Even daarna is het duel stilgelegd wegens (volgens de UEFA-site) een veiligheidsprobleem.

Even nagekeken maar er is een drone met Armeense vlag het stadion ingevlogen... :p

SanMark.

Well-known member
Van beide wat denk ik.

Rosenborg is niet meer de nr1 van Noorwegen en vooral Ajax en PSV zijn echt beter geworden.

AZ heeft ook echt een meer dan prima neergezet, dus die zijn ook wel beter dan het gemiddelde AZ van de afgelopen 5 jaar.

Bovenaan