Europa League 2019-2020

Forza AZ

Well-known member
Ja, dat hoorde ik net ook. Wat is dat dan weer?

Wedstrijden zonder publiek snap ik nog wel, maar wedstrijden met alleen kinderen?

Het gekke is dus dat Partizan alsnog een grotendeels vol stadion mocht hebben, maar AZ niet op de reguliere wijze supporters mocht meenemen.
Gelukkig had AZ wel recht op 200 VIP-kaarten volgens de reglementen, en hebben ze een aantal daarvan beschikbaar gesteld aan supporters. Ik stond dus in een VIP-box (al mag het die naam eigenlijk niet hebben) vlak achter een tribune vol met die Partizan-kinderen. Is weer eens wat anders om mee te maken dan in het uitvak.

Forza AZ

Well-known member
Programma 1e ronde 2e speeldag:

3 oktober
1650 FC Astana(Kaz)-FK Partizan(Ser)
1855 BSC Young Boys(Zwi)-Rangers FC(Sch)
1855 Feyenoord(Ned)-FC Porto(Por)
1855 PFC CSKA Moskva(Rus)-RCD Espanyol(Spa)
1855 Ferencv?rosi TC(Hon)-PFC Ludogorets 1945(Bul)
1855 AS Saint-?tienne(Fra)-VfL Wolfsburg(Dui)
1855 FC Olexandriya(Oek)-KAA Gent(Bel)
1855 İstanbul Başakşehir(Tur)-VfL Borussia M?nchengladbach(Dui)
1855 Wolfsberger AC(Oos)-AS Roma(Ita)
1855 Beşiktaş JK(Tur)-Wolverhampton Wanderers FC(Eng)
1855 SC Braga(Por)-ŠK Slovan Bratislava(Slw)
1855 AZ Alkmaar(Ned)-Manchester United FC(Eng)
2100 Sevilla FC(Spa)-APOEL FC(Cyp)
2100 F91 Dudelange(Lux)-Qarabağ FK(Aze)
2100 Malm? FF(Zwe)-FC K?benhavn(Den)
2100 FC Lugano(Zwi)-FC Dynamo Kyiv(Oek)
2100 FC Krasnodar(Rus)-Getafe CF(Spa)
2100 Trabzonspor AŞ(Tur)-FC Basel 1893(Zwi)
2100 Sporting Clube de Portugal(Por)-LASK Linz(Oos)
2100 Rosenborg BK(Noo)-PSV Eindhoven(Ned)
2100 SS Lazio(Ita)-Stade Rennais FC(Fra)
2100 Celtic FC(Sch)-CFR 1907 Cluj(Roe)
2100 Vit?ria SC Guimar?es(Por)-Eintracht Frankfurt(Dui)
2100 Arsenal FC(Eng)-R. Standard de Li?ge(Bel)

MWLC

Well-known member
Vermoedelijke opstelling Feyenoord volgens het Algemeen Dagblad
Vermeer; Karsdorp, Botteghin, I?, Haps; Tapia, Toornstra, Fer; Berghuis, Sinisterra, Larsson.

JMD

Well-known member
Vanavond dus Feyenoord - FC Porto, AZ - Manchester United en Rosenborg BK - PSV.
Wat verwachten we er van?
Feyenoord en AZ spelen thuis tegen de op papier sterkste ploeg uit de groep, ik ga toch wel uit van minimaal een gelijkspelletje bij 1 van de 2 ploegen. PSV behoort gewoon een resultaat te halen in Noorwegen, waarbij een gelijkspel dat ook al is. Met winst in Noorwegen doe je hele goede zaken, zeker omdat PSV thuis praktisch onverslaanbaar is, 2 thuiszeges op Rosenborg en LASK zijn zeer te verwachten.

erka

Well-known member
Winst PSV, Feyenoord gelijk (thuis is Feyenoord meestal beter + Porto zal gelijk ook prima vinden) en AZ ook gelijk om dezelfde reden.

JMD

Well-known member
Partizan heeft eerder vandaag gewonnen in Kazachstan en staat dus nu bovenaan in de groep van AZ. Dat maakt een resultaat voor AZ dus echt noodzakelijk, want anders heeft AZ 1 punt en Partizan 4 en United 6.

Abubakari

Well-known member
Ik verwacht winst voor PSV, gelijkspel voor AZ en verlies voor Feyenoord. Maar ik hoop uiteraard op 3 zeges.

Reinoud

Well-known member
Partizan heeft eerder vandaag gewonnen in Kazachstan en staat dus nu bovenaan in de groep van AZ. Dat maakt een resultaat voor AZ dus echt noodzakelijk, want anders heeft AZ 1 punt en Partizan 4 en United 6.

Gewoon belangrijk om tegen Astana 6/6 te halen. Resultaat tegen United wel extra lekker doordat United dan tegen Partizan ook een resultaat moet/wil halen

Hup Nederlandse clubs!

Bovenaan