Europa League 2019-2020

JMD

Well-known member
Klote-uitslag van Feyenoord, zeker ook gezien het feit dat onderling resultaat best wel eens belangrijk kan worden, want normaal gaat het tussen Rangers en Feyenoord om plek 2 denk ik.

AZ 2-2 gelijk. Netjes

Joost

Well-known member
Nog tien seconden te gaan, een vrije trap krijgen en dan nog steeds mensen achterin houden...

Bijzonder slechte vrije trap werd het overigens.

Miramar

Well-known member
Klote-uitslag van Feyenoord, zeker ook gezien het feit dat onderling resultaat best wel eens belangrijk kan worden, want normaal gaat het tussen Rangers en Feyenoord om plek 2 denk ik.

AZ 2-2 gelijk. Netjes
Young Boys en Porto zijn 3 klassen beter dan Feyenoord en Rangers...

JMD

Well-known member
Als Feyenoord gelijk had gespeeld had NL nu bovenaan gestaan qua behaalde UEFA-punten... :p
Schotland staat nu eerste.

JMD

Well-known member
Young Boys en Porto zijn 3 klassen beter dan Feyenoord en Rangers...

Ja, dom van me inderdaad. Ik realiseerde me later pas dat Young Boys tegenwoordig flink beter is dan een jaar of 10 terug idd.
Des te pijnlijker dit resultaat, hier had Feyenoord dus een resultaat moeten halen.
Aan de andere kant kan Feyenoord in de Kuip iedereen verslaan.

Susa

New member
Nou ja, dit was niet best..

Larson en Sinistera zondag op de bank en dan met Jorgensen en Toorstra erin moeten we Emmen toch kunnen pakken.

Wanneer gaat de Argentijn spelen ????

erka

Well-known member
Prima van AZ. Ik ben geschrokken van Feyenoord. Verschrikkelijk. Hopelijk herpakken ze zich, want zoals gezegd zijn de andere twee ploegen stukken beter dan dit gepruts van Feyenoord en Rangers.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Op mijn werk hebben mensen mij al verteld dat ze geschrokken waren hoe slecht Feyenoord was gisteren...

Bovenaan