Europa League 2019-2020

Abubakari

Well-known member
Even via de app teruggekeken. Gewoon een tikkeltje onhandig uitspraak in een verder geen gek interview. In de context van de voorbereiding en het bouwen van een nieuw elftal niet heel gek allemaal.

Stam heeft dus nog krediet waardoor dat soort onzin hem vergeven wordt. Kom op zeg, Sparta thuis moet je gewoon winnen, dan na afloop met zulke teksten komen, ik weet niet hoor.

@ atriedes, je kunt ook tweede worden. En wat Pascallo zegt.

Atreides

Well-known member
O ja, want als je 5e wordt hoef je geen playoffs te spelen om je te kwalificeren voor de 2e voorronde EL in 20/21, terwijl als je 3e wordt je met een beetje mazzel rechtstreeks geplaatst bent voor de groepsfase EL 20/21.

Daar loop ik inderdaad te makkelijk overheen. Die mogelijke directe plaatsing is wel van enorme betekenis.

Neemt niet weg dat ik er in dit scenario vanuit ga dat ze zich uiteraard kwalificeren voor alles.

Max

Administrator
Forumleiding
Europa League 2019-2020

O ja, want als je 5e wordt hoef je geen playoffs te spelen om je te kwalificeren voor de 2e voorronde EL in 20/21, terwijl als je 3e wordt je met een beetje mazzel rechtstreeks geplaatst bent voor de groepsfase EL 20/21.

Kwalificeren nu voor EL en vijfde worden en playoffs spelen is natuurlijk beter dan nu niet kwalficeren voor EL en volgend jaar direct kwalificeren. Maar je hebt gelijk dat plaats drie zeker belangrijk is. Ik denk alleen niet dat het verschil tussen Feyenoord en AZ erg groot is en daar is het toch rustiger werken. Vitesse en FC Utrecht profiteren van een rustig speelschema. Ik verwacht derde of vierde, maar als het in combinatie met de EL vijfde zou worden is het geen ramp. Wel te hopen dat we dan voor het eerst in de clubhistorie weten te winnen in die playoffs. Ieder jaar Europees spelen vind ik wel belangrijk.

Stam heeft dus nog krediet waardoor dat soort onzin hem vergeven wordt. Kom op zeg, Sparta thuis moet je gewoon winnen, dan na afloop met zulke teksten komen, ik weet niet hoor.

@ atriedes, je kunt ook tweede worden. En wat Pascallo zegt.

Kijk dat hele interview nog eens terug. Het valt allemaal wel mee. Verder zou het gek zijn als Stam nu al geen krediet meer heeft. We hebben vier jaar naar de teksten van Van Bronckhorst mogen luisteren. Daar hebben we ook behoudens die misplaatste trots tegen Trencin weinig van gezegd.

Tweede worden lijkt mij tenslotte een vrij lastige opgave. PSV heeft toch wel een wat betere selectie. Maar het valt inderdaad niet uit te sluiten. Dat zou heel mooi zijn. Dat Guidetti jaar was natuurlijk prachtig.

Laatst bewerkt:

Bonehead

Well-known member
Heeft Feyenoord geen Europees voetbal topic meer?

En he-le-maal niemand die hem inkopt?

Hoopgevende pot voor Feijenoord naar de moeizame wedstrijd van zondag. De uitslag is uitstekend, maar ook het veldspel was gewoon dikke prima. Dat moet de burger moed geven.

MWLC

Well-known member
Voor vanavond.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord
Vermeer; Geertruida, Botteghin, Van der Heijden, Haps; Burger, Kokcu, Tapia; Sinisterra, Berghuis, Larsson.

Pascallovic

Well-known member
Natuurlijk wil ik niet zeggen,maar slechter als Larsson kan (bijna) niet.

Dat zeggen veel Feyenoorders ook over het duo Botteghin/Van der Heijden. Terwijl Sven van Beek ook nog gewoon bij jullie rondloopt. Dus slechter kan altijd.

Die Burger doet goed zijn best zullen we maar zeggen.
En dan mag meneer Kelly vooralsnog niet meedoen. Dat is vast niet omdat ie beter bezig is dan Burger.

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, allemaal luxe problemen bij ons. Zal vanavond ongetwijfeld een nederlaag, maar wel door naar de volgende ronde worden. Voor onze ranking zou een overwinning echter fijn zijn.

MWLC

Well-known member
Opstellingen
FC Dinamo Tbilisi: Perales Najera; Mongil, Medioub, Kobouri; Rukhala, Papava, Ninua, Kimadze; Shengelia, Kardava; Kavtaradze
Feyenoord: Vermeer; Geertruida, Botteghin, Van der Heijden, Haps; Burger, K?kc?, Tapia; Narsingh, Berghuis, Larsson

Bovenaan