Europa League 2019-2020

De Wolf

Well-known member
Mogelijke tegenstanders van Feyenoord en PSV staan op 1-1. Antwerp heeft met 1-0 gewonnen.

Atreides

Well-known member
Na twee echte wedstrijden vraag ik me wel af waarom GIO zo weinig gebruik maakte van Kokcu en die Colombiaan.

JMD

Well-known member
Mooi gedaan Feyenoord!!!

Malm? verslaat overigens die Bosni?rs waar Utrecht van verloor met 3-0....

Jamel

Administrator
Forumleiding
Duidelijk. Lijkt nu ook meer een idee in te zitten. Terwijl Feyenoord nu echt een andere groep heeft.

Klopt, daarom moet Stam voorlopig de tijd krijgen. We gaan met deze groep echt nog genoeg slechte wedstrijden spelen en punten laten liggen. Maar na Gio had ik wel enorm behoefte aan een trainer van wie je het tactische plan terug kunt zien en die er een beetje voetbal in probeert te krijgen. Stam doet dat. En ik vind hem voor de camera ook een verademing.

JMD

Well-known member
Won Roda nou ooit met 10-0 van Hapoel Beer Sheva, of was dat tegen een andere club?

Klopt.

Feyenoord wint voor het eerst met 4 goals verschil een Europees duel sinds het duel tegenm FC Jazz in de zomer van 1997

Max

Administrator
Forumleiding
Duidelijk. Lijkt nu ook meer een idee in te zitten. Terwijl Feyenoord nu echt een andere groep heeft.

Het is eindelijk weer om aan te gluren. We speelde zondag gelijk, maar er gebeurde eindelijk wel weer wat op het veld.

JMD

Well-known member
Norrkoping - Beer Sheva eindigde in 1-1, de winnaar moet tegen de winnaar van Feyenoord/Tblisi
Antwerp FC - Plzen eindigde in 1-0, de winnaar moet tegen de winnaar van Mariupol/AZ
Austria Wien - Apollon Limassol eindigde in 1-2, de winnaar moet tegen de winnaar van Haugesund/PSV

Als Ajax niet doorgaat tegen PAOK, dan speelt het tegen de winnaar van Bratislava - Dundalk, dat werd vanavond 1-0.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Norrkoping staat 8e in Zweden en bij Beer Sheva speelt Nigel Hasselbaink in de basis. Mag beiden dus totaal geen probleem worden.

JMD

Well-known member
Nigel Hasselbaink? Is dat die speler van Excelsior van een paar jaar terug?

Geen slechte NL avond dus. Feyenoord is wel door en AZ en PSV komen met een resultaat terug uit een uitwedstrijd, net als Ajax dinsdag. Gezien de resyultaten van NL ploegen de laatste jaren moet je eigenlijk nooit te optimistisch zijn, maar dat zou toch 4x doorgaan moeten zijn.

Max

Administrator
Forumleiding
Is hij alweer door gehopt? Gaat snel met die jongen. Komen weken moeten wij rustig verder bouwen aan de ploeg.

Mooi dat Austria Wien thuis heeft verloren. Kan PSV met gerust hart door naar de volgende ronde.

Bovenaan