Een van mijn favoriete teams, FC Vaduz, goed om te zien dat ze ook zo'n moeilijke tegenstander kunnen verslaan.FC VAduz bekert door, het verloor in Sofia met 3-2 van Levski, maar dat was (op uitdoelpunten) genoeg na de 1-0 zege in Liechtenstein vorige week.
Een van mijn favoriete teams, FC Vaduz, goed om te zien dat ze ook zo'n moeilijke tegenstander kunnen verslaan.
Benieuwd naar de loting van de volgende ronde.
Zalgiris is wel een topclub in Litouwen, dus ik ben er nog niet helemaal gerust op.De volgende ronde spelen ze tegen de winnaar van ?algiris Vilnius - K? Klaksv?k. De heenwedstrijd in Faroer is in een 1-2 overwinning voor Vilnius ge?indigd, dus je zou wel verwachten dat die het halen. Dat moet toch te doen zijn voor Vaduz zou je zeggen?
Zalgiris is wel een topclub in Litouwen, dus ik ben er nog niet helemaal gerust op.
Maar in principe zou dit geen probleem moeten zijn.
Goed nieuws dus, mooi zo.2 ploegen uit Luxemburg door naar de volgende ronde... Ongekende weelde voor het Groothertogdom. De enige ploeg die niet door is, is Racing Union, dat werd uitgeschakeld door Viitorul Constanta, dat nu de tegenstander van Vitesse is.
AZ zoals te verwachten viel tegen Kairat Almaty.
Totaalscore over 2 wedstrijden was 5-12 (!!!).Runavik vs Hibernian eindigde trouwens in 4-6 (!), das een leuk potje geweest.
Totaalscore over 2 wedstrijden was 5-12 (!!!).
Je kan nog best aardige tegenstanders tegenkomen in deze voorronde. Hoeveel voorrondes zijn er?
AC Milan mag toch de EL in van het CAS. Ze waren uitgesloten door de UEFA vanwege het overschrijden van de FFP regels, maar ze hebben succesvol bezwaard gemaakt bij het CAS.
Dat betekent dat Atalanta Bergamo in plaats van in de groepsfase, nu ineens in de 2e voorronde start, en dat Fiorentina dus helemaal niet mee gaat doen. Leuk nieuws 6 dagen voor de 2e ronde op het programma staat...
Das niet waar. Het CAS vindt dat ze een 'betere' straf verdienen, meer passend.