Europa League 2018-2019

Reinoud

Well-known member
Gezien het nieuwe boek van Joris had ik inmiddels wel een tweet verwacht over de pot 6 tegenstander van AZ ;)
 

Batigoal

Well-known member
Genant joh van AZ. Het wordt weer helemaal niks met de Nederlandse ploegen in Europa dit seizoen.
 

Janssen

Well-known member
Hoe haal je het ook ik je hoofd om nog met Ron Vlaar te spelen. Die begon in de JL al langzaamaan te verzuipen.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoe haal je het ook ik je hoofd om nog met Ron Vlaar te spelen. Die begon in de JL al langzaamaan te verzuipen.
En ondertussen voorin met Weghorst en Jahanbaksh 40 goals verkopen om vervolgens Freddy Friday neer te zetten, die vorig seizoen zelfs bij Sparta op de bank zat.
 

erka

Well-known member
AZ speelde een behoorlijke voorbereiding maar nu het erop aankomt helaas flutje.
 

Forza AZ

Well-known member
En ondertussen voorin met Weghorst en Jahanbaksh 40 goals verkopen om vervolgens Freddy Friday neer te zetten, die vorig seizoen zelfs bij Sparta op de bank zat.

Wanbeleid van de technisch directeur inderdaad. Die wist in mei al dat Weghorst en Jahanbakhsh weg zouden gaan en had de selectie al lang op orde moeten hebben. Genant dat nu Friday en Bel Hassani moeten spelen die te horen hebben gekregen dat ze eigenlijk weg mogen.
Hier speel je dan een heel seizoen voor in de Eredivisie, om het zo weg te gooien in de 2e voorronde tegen Kairat. Ik zie niet in hoe AZ dit volgende week ineens nog kan goedmaken.
 
Bovenaan