Europa League 2017-2018

Fenerium

Member
Vriend van me belt me op, een fanatieke Galatasaray fan, gozer zit zowat te janken. Vorig seizoen uitgesloten van deelname, je mag gerust stellen dat het met dit seizoen meegerekend 3 jaar zal worden, gezien de financi?le situatie geen florissant vooruitzicht biedt voor volgend seizoen en natuurlijk deze vernederende nederlaag. Ik kan er met volle teugen van genieten maar als ik aan hem denk vind ik het best knap klote dat zijn clubje zo ver is afgezakt.
 

Eresd?g?

Banned
Wellicht winnen ze volgende week met 3 - 0 Moeten ze wel met Sneijder spelen uiteraard. Als ze wel uitgeschakeld worden zal coach er vast uit worden gegooid.
 

Pascallovic

Well-known member
Lijkt mij dat het probleem wel iets dieper zit dan de situatie met Sneijder. Met Belhanda als vervanger hoor je ook van die Zweden te winnen. Het is er gewoon 1 grote teringbende.
 

Fenerium

Member
Wellicht winnen ze volgende week met 3 - 0 Moeten ze wel met Sneijder spelen uiteraard. Als ze wel uitgeschakeld worden zal coach er vast uit worden gegooid.

Met Sneijder zou je inderdaad een kans hebben maar dan zit je nog steeds opgescheept met Selcuk Inan die elke wedstrijd met een uitstekend passpercentage speelt omdat het allemaal terugspeelballen zijn.

Er zijn nog tal van andere factoren, vermoeidheid door een te vroege seizoensopening, een tekort aan kwaliteit op bepaalde linies, een tegenstander die al een bepaald ritme te pakken heeft etc.

Ik ben het gedeeltelijk met Pascallovic eens, elke andere club zou met gemak van die Zweden winnen maar daar hoort Galatasaray niet bij.
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
Mogelijke tegenstanders voor de Nederlandse clubs in de 3e voorronde:

PSV
winnaar IFK Norrk?ping(Zwe)/FK Trakai(Lit) (2-1)
winnaar Gabala SC(Aze)/Jagiellonia Białystok(Pol) (1-1)
winnaar ŠK Slovan Bratislava(Slw)/Lyngby BK(Den) (0-1)
winnaar SK Sturm Graz(Oos)/FK Mladost Podgorica(Mon) (0-1)
winnaar NK Osijek(Kro)/FC Luzern(Zwi) (2-0)

winnaar Utrecht/Valletta FC(Mal)
winnaar ?stersunds FK(Zwe)/Galatasaray AŞ(Tur) (2-0)
AC Milan(Ita)
FC Girondins de Bordeaux(Fra)
winnaar Maccabi Tel-Aviv FC(Isr)/KR Reykjav?k(IJsl) (3-1)
winnaar HNK Hajduk Split(Kro)/PFC Levski Sofia(Bul) (1-0)
winnaar FK Haugesund(Noo)/KKS Lech Poznań(Pol) (3-2)
 

Pascallovic

Well-known member
Wat een verschil in mogelijke tegenstanders voor FC Utrecht zeg.

Gelukkig het wordt winnaar FK Haugesund(Noo)/KKS Lech Poznań(Pol)
 

JMD

Well-known member
Vind dit altijd zo moeilijk te zeggen, wat weet je van Osijek of Luzern? Het enige wat ik van Luzern weet is dat we daar in september 1989 tegen speelden in de 1e ronde EC1, toen wonnen we makkelijk. Maar goed, andere tijden. Toen schurkten we tegen de Europese top aan, nu komt PSV niet eens in de buurt van de Europese subtop denk ik.
 

Mario

Well-known member
In ieder geval geen tegenstander uit oost Rusland of iets dergelijks. Luzern is idd een oude bekende. Maar goed, in 1989 hadden we ook ene Romario rondlopen.
 

Eresd?g?

Banned
Vind dit altijd zo moeilijk te zeggen, wat weet je van Osijek of Luzern? Het enige wat ik van Luzern weet is dat we daar in september 1989 tegen speelden in de 1e ronde EC1, toen wonnen we makkelijk. Maar goed, andere tijden. Toen schurkten we tegen de Europese top aan, nu komt PSV niet eens in de buurt van de Europese subtop denk ik.
Het wordt waarschijnlijk Osijek aangezien die thuis met 2 - 0 gewonnen hebben gisteren
 

JMD

Well-known member
Het wordt waarschijnlijk Osijek aangezien die thuis met 2 - 0 gewonnen hebben gisteren
Jep, dat denk ik ook ja. Hoorde dat dat de nummer 4 van Kroati? van eht afgelopen jaar was... Enige nadeel aan de Balkan enzo is dat het daar nog wel eens kan 'spoken', je zal het dus thuis al moeten doen.

Overigens had Utrecht flink zwaarder kunnen loten zie ik nu. Lech of Odd is niet onoverkomelijk. Had veel zwaarder kunnen zijn.
 

Makanaky

Well-known member
Haugesund. Lech Poznan is een behoorlijke naam en als je moeite hebt me Valetta moet je geen noten op zang hebben.
 

erka

Well-known member
Eerst maar eens langs Valletta, thuis per ongeluk 1-1 en je ligt eruit he. 1-1 is niet ondenkbaar als je uit 0-0 speelt.
 

Batigoal

Well-known member
Ik schat Lech Poznan ook wel hoog in eerlijk gezegd. Dat is een ploeg die tegenwoordig ook behoorlijk wat centjes te besteden heeft. Dat kan best uitschakeling voor FC Utrecht betekenen. Voordeel is wel dat wonderkind Koznacki daar net vertrokken is.
 

Forza AZ

Well-known member
Haugesund. Lech Poznan is een behoorlijke naam en als je moeite hebt me Valetta moet je geen noten op zang hebben.
Maar met AC Milan of Bordeaux had je al zeker kunnen zeggen dat het einde verhaal is voor Utrecht. Utrecht zal over 2 weken wat beter ingespeeld zijn en dan hebben ze tegen Haugesund of Lech Poznan in ieder geval een kans om te winnen.
Maar inderdaad eerst maar van Valletta winnen. Vier jaar geleden zouden ze de 1-2 tegen Differdange ook wel even rechtzetten thuis, en dat werd toen 3-3.
 
Bovenaan