Europa League 2017-2018

Fenerium

Member
Ik zag het gebeuren hoor, Galatasaray acht ik overigens zo goed als uitgeschakeld. ?stersunds kan misschien een nieuwkomer zijn maar ze zijn beter voorbereid en zitten al in een bepaald ritme, ze waren in alle opzichten in het voordeel.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Dan ben ik in de war.... Des te groter de blamage. Al is gelijkspel tegen een club uit Malta ook niet best....
Mwah.

Ajax speelde ooit 0-0 bij Red Boys Differdange, en maakte dat goed door thuis met 14-1 ofzo te winnen... Het gaat om doorgaan in 2 duels... ;)
 

JMD

Well-known member
Ik dacht dat Vitesse zich voor de groepsfase had geplaatst.

Toen ik net inschakelde (had tennis gekeken) zat ik de eerste minuten de verkeerde club aan te moedigen: ik dacht dat Utrecht dat rood-witte shirt droeg... Oeps...
 

Kielse Rat

Well-known member
Ieders favoriete Luxemburgse club Progr?s Niederkorn kan zijn stunt tegen de Rangers geen vervolg geven: ze verliezen met 0-1 tegen AEL Limassol. Dan maar 0-2 gaan winnen in Cyprus!
 

Schaakliefhebber

Well-known member
Hectische slotfase bij Sturm Graz tegen Buducnost Podgorica. Een speler van Buducnost krijgt zijn tweede gele kaart en dus rood. Uit de daaropvolgende vrije trap wordt gescoord, echter het doelpunt wordt afgekeurd wegens buitenspel.
Beide beslissingen waren overigens terecht. Uiteindelijk trekt Buducnost aan het langste eind en wint met 1-0.
 

JMD

Well-known member
Slechte dag dus voor de Oostenrijkse ploegen. Volgende week zit ik in Oostenrijk, zal eens kijken of de paniek daar al uitgebroken is, en of men al spreekt van : 'de competitie moet veranderd worden' enz... :)
 
Bovenaan