Europa League 2017-2018

zwammy

Well-known member
RB salzburg zet gewoon het Oostenrijkse voetbal al jaren op de kaart. Gewoon goed beleid met echt niet meer geld dan de andere subtoppers in Europa.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
RB salzburg zet gewoon het Oostenrijkse voetbal al jaren op de kaart. Gewoon goed beleid met echt niet meer geld dan de andere subtoppers in Europa.

Yep, dat heb ik met beiden. Ze kopen niet alles wat los en vast zit, maar proberen talenten te ontwikkelen bijvoorbeeld. Dan heb ik daar meer respect voor dan een club met een oliesjeik die van gekheid niet weet wat hij met zijn geld moet doen.

JMD

Well-known member
Lyon zet even de slechte serie voort in de Europa League. Die zullen hard balen. Met de vorm van begin dit seizoen zat die finale in eigen stadion er wel in.
Lyon en Europa blijft toch een apart verhaal... Op de een of andere manier gaat het elk seizoen wel een keer mis. Was ook het geval met die sterke ploeg van de periode 2003-2008, die hadden toch ook wel minimaal 1 Europese finale moeten halen, maar dat is nooit gebeurd. STruikelden bv in 2005 over PSV en vorig jaar over Ajax...

Mario

Well-known member
Lyon en Europa blijft toch een apart verhaal... Op de een of andere manier gaat het elk seizoen wel een keer mis. Was ook het geval met die sterke ploeg van de periode 2003-2008, die hadden toch ook wel minimaal 1 Europese finale moeten halen, maar dat is nooit gebeurd. STruikelden bv in 2005 over PSV en vorig jaar over Ajax...

Franse teams zijn in Europa sowieso niet echt succesvol.

Ska P 187

Well-known member
Pfff U.G., Atletico dat had makkelijker gekund, al ben je nooit kansloos tegen ze, onbeschadigd kom je nooit uit die strijd.
Wel het mooiste koppel van de 4 lijkt me.

Forza AZ

Well-known member
Programma kwartfinales heenwedstrijden:

5 april
2105 RB Leipzig(Dui)-Olympique de Marseille(Fra)
2105 Arsenal FC(Eng)-PFC CSKA Moskva(Rus)
2105 Club Atl?tico de Madrid(Spa)-Sporting Clube de Portugal(Por)
2105 SS Lazio(Ita)-FC Salzburg(Oos)

U.G.

Well-known member
Do or die vanavond voor mijn Sporting in dit mooie toernooi dit jaar, uit nb bij een Spaanse reus. De club maakt wat moeilijke tijden door, vooral buiten het veld, met die steeds gekkere voorzitter van ons die zwaar op oorlogspad is.

Anywho.

Deze, rechtsboven, kwam vanmiddag ff buurten bij ons in Spanje.

ronscp1.jpg

Vamos a eles Sporting, geef alles, zij zijn favoriet maar fuck it. Geef me een wedstrijd...ik zit vanavond tussen fekking Benfiquistas.

gevegt

Well-known member
Volgens de heren is Griezmann een wereldspits. Dan hebben wij een wereldverdediging.

JMD

Well-known member
23 seconden en Atletico staat op 1-0 tegen die kutportugezen van Sporting. Mooi.

JMD

Well-known member
Mooie aanval van de Gunners, maar de 1-0 wordt afgekeurd wegens buitenspel.

Bovenaan