Europa League 2017-2018

JMD

Well-known member
Lekkere avond voor de 5e mannen, hier mist de Schotse 5e man het feit dat de bal al over de lijn was bij de voorzet in Lyon... Onder zijn ogen...
1-1 in Lyon

JMD

Well-known member
1-2 weer in Lyon...

De verslaggever van FOX snapt het even niet meer... Lyon heeft volgens hem nog 2 goals nodig... :p

JMD

Well-known member
En 1-3 in Lyon, dus CSKA is de enige Russische ploeg die door gaat...

Lyon gaat niet de finale in eigen stadion halen...

JMD

Well-known member
De 8 kwartfinaleploegen komen uit 8 landen. Dat moet haast wel een unicum zijn....

Forza AZ

Well-known member
De 8 kwartfinaleploegen komen uit 8 landen. Dat moet haast wel een unicum zijn....

De laatste keer was in 2004-05 met:

Villarreal CF(Spa)
AZ
PFC CSKA Moskva(Rus)
AJ Auxerre(Fra)
Newcastle United FC(Eng)
Sporting Clube de Portugal(Por)
FK Austria Wien(Oos)
Parma AC(Ita)

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dat moet voor jou toch een verschrikking zijn.

Ik was enigszins cynisch. Maar goed, qua commercie vraag ik me af of RB Leipzig echt erger is dan clubs in andere landen (vooral Engeland uiteraard) die een speelbal zijn van een of andere rijke zakenman.

Batigoal

Well-known member
En inmiddels is RB Salzburg een zeer populaire ploeg in Oostenrijk. Het is gewoon een kwestie van tijd voordat dit soort clubs worden omarmd. Het scheelt natuurlijk ook wel dat ze normaal gesproken aantrekkelijk voetbal spelen en een geweldige scouting hebben. Je kunt nu al zien dat jongens als Samassekou, Caleta en Schlager naar een grotere competitie gaan. Voor Dortmund voelt dit seizoen als het einde van een tijdperk. Het is allemaal niet meer zo sterk als voorgaande jaren en de vervangers van alle vertrokken toppers zijn het gewoon niet.

Lyon zet even de slechte serie voort in de Europa League. Die zullen hard balen. Met de vorm van begin dit seizoen zat die finale in eigen stadion er wel in.

Bovenaan