Eef de Kip
Well-known member
Alleen als het om de Boer gaat.
Alleen als ze verliezen blijkbaar.
Lijkt mij stug. De gemiddelde Italiaan is gek van voetbal, maar zal nog nooit van de EL hebben gehoord.
Vreemd dan dat De Boer deze ochtend compleet gefileerd wordt. Zal wel een foutje zijn.
Op pagina zestien van de sportkatern zeker. Tsja, die moeten ze toch vullen.
Uit was wel te verwachten vanwege het verbod van Iran voor z'n burgers om naar Isra?l te reizen.Jahanbakhsh zal definitief zowel in het uit- als thuisduel tegen Tel Aviv niet spelen.
Volgens mij mag iedereen in principe Isra?l binnen. Hij zou hooguit wat vragen krijgen bij binnenkomst misschien.OVerigens zou hij ook niet makkelijk Isra?l binnenkomen aangezien die in principe geen Irani?rs toelaten.
Uit was wel te verwachten vanwege het verbod van Iran voor z'n burgers om naar Isra?l te reizen.
Ik had nog het idee dat het voor de thuiswedstrijd zou meevallen, maar blijkbaar levert alleen het spelen tegen een Isra?lische club al zo veel risico op, dat Jahanbakhsh dat niet wil nemen. Idioot natuurlijk, maar begrijpelijk dat hij geen risico wil nemen. Voor hetzelfde geld komt hij dan Iran nooit meer in, of nog erger er niet meer uit als hij terugkeert.