Hongarije werd 2e in een Nations Leaguegroep, Frankrijk 3e...Hongarije groepshoofd en Frankrijk niet? Raarrrr.
Frankrijk is wereldkampioen, Hongarije werd tweede in een groep van 4 in een veredeld oefentoernooi. Wat ik zeg, raarrrr.Hongarije werd 2e in een Nations Leaguegroep, Frankrijk 3e...
Tsja, dat was voor de start van de Nations League bekend dat er (net als voor EK2020 enz) naar de uitslag van de Nations League werd gekeken...Frankrijk is wereldkampioen, Hongarije werd tweede in een groep van 4 in een veredeld oefentoernooi. Wat ik zeg, raarrrr.
En dan kan ik het niet meer raar vinden?Tsja, dat was voor de start van de Nations League bekend dat er (net als voor EK2020 enz) naar de uitslag van de Nations League werd gekeken...
Ik zeg ook niet dat het niet raar is, maar wel dat het voor alle landen voor de start van de nations league bekend was, en dat als men de plaatsing voor de kwalificatie belangrijk vond, men dat had meegenomen... (en als men dat wel belangrijk vond dan heeft men er dus alles aan gedaan om hoger te eindigen en dan is het dus blijkbaar zo dat afgelopen juni/september Hongarije blijkbaar beter was dan Frankrijk.En dan kan ik het niet meer raar vinden?
Ten kostte van onder andere Daley Blind die er met een flinke blessure vanaf moest. Was voor Ajax en de Europese aspiraties niet zo’n heel groot succes.Zelf onder de Boer wonnen we daar met 7-0