Achja, volgens de NPO is Depay doorgaans de beste speler ter wereld. Stukje chauvinisme.Als je op Sporza luistert is het alsof de Duivels het beste team ter wereld zijn...
Er zit al een marge in...Wordt het niet eens tijd om een marge in te bouwen voor buitenspel? Hier is het toch niet voor bedoeld?
Wat is die huidige marge, 1 millimeter?Er zit al een marge in...
En ook met marge hou je die discussie. Stel dat je zou zeggen dat je 15cm als marge neemt dan voelt de 15,1 cm zich benadeeld enz ..
Dacht dat dat volgens de npo Frenkie was...Achja, volgens de NPO is Depay doorgaans de beste speler ter wereld. Stukje chauvinisme.
Er zit al een marge in...
En ook met marge hou je die discussie. Stel dat je zou zeggen dat je 15cm als marge neemt dan voelt de 15,1 cm zich benadeeld enz ..
Precies weet ik het niet maar wel dat er een marge is. Immers heb je te maken met foutmarges, om dezelfde reden die er bv is bij snelheidscontrolesWat is die huidige marge, 1 millimeter?
Oke. Maar dan zeg jij bv dus dat de eerste 10 cm buitenspel niet tellen... Wat maakt dan 10,1 cm wel en 10 geen buitenspel, dan heb je diezelfde marge.Oke. Maar dan blijf ik er bij dat de buitenspel-VAR niet voor dit soort situaties bedoeld is.
Is om het even. Van Dijk is een goede derde.Dacht dat dat volgens de npo Frenkie was...
Hier zat echt nauwelijks wat tussen, dus ik kan me niet voorstellen dat er hier met een foutmarge is gewerkt.Precies weet ik het niet maar wel dat er een marge is. Immers heb je te maken met foutmarges, om dezelfde reden die er bv is bij snelheidscontroles
Oke. Maar dan zeg jij bv dus dat de eerste 10 cm buitenspel niet tellen... Wat maakt dan 10,1 cm wel en 10 geen buitenspel, dan heb je diezelfde marge.
Maar achterin vind ik ze zeer kwetsbaar.Nu wel de 2-0! Op zich spelen de Belgen wel goed vanavond.
Dat heeft er ook mee te maken dat ze wel heel erg aanvallend speelden.Maar achterin vind ik ze zeer kwetsbaar.
Als de bal een millimeter over de lijn is dan is het ook een goal.Ja klopt. Ik heb het ook niet per se over een foutmarge maar meer over een vrije marge. Hoe weet ik ook niet precies overigens. We hebben dit toernooi al een paar goals gehad waarvoor het onrechtvaardig voelt dat die werd afgekeurd. En dat vind ik jammer.
2-0! Hopelijk blijft deze staan
Maar ook dan krijg je millimeterwerk.Van Basten stelt voor dat een speler met zijn hele lichaam voorbij de verdediger moet zijn om buitenspel te staan, net als dat een bal geheel over de lijn moet zijn. Dit bedoel ik dus! Zo kun je het ook bekijken.
En bij bv tennis klaagt ook niemand als een bal 1 mm uit isAls de bal een millimeter over de lijn is dan is het ook een goal.