EURO2024: Groep E

Abubakari

Well-known member
Tsja, twee doelpunten gemaakt maar beide keren nipte foutjes. Normaal win je hem nog, nu zit het tegen.

Wel grappig om hem op de Belg te kijken, nen arbiter had beter in Turkije gebleven en was er enkel bij omdat’m klappen had gekregen in zijn eigen land.
En dat nadat het toch echt terecht geel was voor een Belg.
 

JMD

Well-known member
Kans op NL - België in de 1/8 finale wordt wel groter zo, dat gebeurt als we beiden 2e in de groep worden...
 

Raul

Well-known member
België heeft geweldige spelers, zoals Doku en Openda, en ik dacht er als coach over om niet met hen te beginnen en ze als een soort verrassing in te brengen, omdat deze twee echt vuur en passie zullen brengen. Ik denk dat als je deze spelers later inbrengt, je nog meer uit ze kunt halen dan wanneer je met ze begint. De kwaliteiten van deze spelers staan natuurlijk buiten kijf. Die Openda is heel sterk.

Ik kan mij van wedstrijden Traoré herinneren en die startte ook niet vaak, maar als hij binnen de lijnen kwam, was er altijd gevaar.Tegenstanders zijn hier vaak niet op berekend.
 

erka

Well-known member
1-0 Slowakije. Weer een leuke wedstrijd hoor. Vooral omdat met name Oekraine veel ruimte weggeeft.
 
Bovenaan