EURO2020: "Het Volksparkstadion is van Oranje" ... en Estland ook.

EURO2020: "Het Volksparkstadion is van Oranje" ... en Estland ook.

  • 2x winst

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1x winst, 1x verlies

    Stemmen: 2 22,2%
  • 1x winst, 1x gelijk

    Stemmen: 5 55,6%
  • 2x gelijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2x verliezen en tot ziens maar weer.

    Stemmen: 2 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

Batigoal

Well-known member
Hoe komt het toch dat altijd wanneer ik die Kimmich live in actie zie hij bagger speelt? Kan natuurlijk zomaar zijn dat hij stiekem niet zo goed is.

Malen in Oranje is trouwens de oplossing. Kan Depay gewoon overal lopen (wat hij nu ook al doet), maar heb je wel gewoon altijd iemand in de punt staan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Doelsaldo zal belangrijk worden en die Duitsers hebben goede zaken gedaan door met 8-0 te winnen van Estland.

Onderling resultaat telt, dus de Nederlanders hebben gisteren goede zaken gedaan door met 2-4 te winnen van Duitsland.
 

Makanaky

Well-known member
Ach ja, je speelt een van de beste helften van de laatste 5 jaar in een ?chte wedstrijd tegen ??n van de allerbeste ploegen ter wereld en je wisselt op 3 plekken. Zal wel aan mij liggen.

2 van die 3 wissels hebben er daadwerkelijk voor gezorgd dat er zo'n goede 2de helft werd gespeeld. Niet raar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Inmiddels veel interviews teruggezien. Wat me opvalt is dat alle spelers een tactische analyse geven en daarin ongeveer dezelfde dingen noemen wat er mis ging in de eerste helft en beter in de tweede. Dat laat m.i. ook wel zien dat Koeman zijn tactische plannen heel duidelijk overbrengt en de spelers ook weten hoe ze het moeten uitvoeren.
 

Pascallovic

Well-known member
Inmiddels veel interviews teruggezien. Wat me opvalt is dat alle spelers een tactische analyse geven en daarin ongeveer dezelfde dingen noemen wat er mis ging in de eerste helft en beter in de tweede. Dat laat m.i. ook wel zien dat Koeman zijn tactische plannen heel duidelijk overbrengt en de spelers ook weten hoe ze het moeten uitvoeren.
Aan de andere kant is het wel heel vaak zo dat er een matige eerste helft gespeeld wordt onder Koeman, waarbij er een snelle tegentreffer te noteren valt. In de rust weet ie het dan te repareren en volgt er een goede tweede helft. Het overbrengen van de tactiek gaat dus voor rust niet zo heel best, of in elk geval de uitvoering niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Aan de andere kant is het wel heel vaak zo dat er een matige eerste helft gespeeld wordt onder Koeman, waarbij er een snelle tegentreffer te noteren valt. In de rust weet ie het dan te repareren en volgt er een goede tweede helft. Het overbrengen van de tactiek gaat dus voor rust niet zo heel best, of in elk geval de uitvoering niet.

Klopt, dat vind ik ook heel vreemd.
 

Maasveld

Well-known member
Venlo is altijd in voor een Witsch
03b300f815b3a8d37fae42f9ab722d4c.jpg
 
Bovenaan