EURO2016, Loting 12 december 18.00

Max

Administrator
Forumleiding
Als we de Groeps des Doods doorkomen, dan kan het best een aardige zomer worden.
 

Mario

Well-known member
Nog geen Euro 2016 eindtoernooi topic?

Het leeft niet echt denk ik.

Even los van het feit dat Oranje niet meedoet, wordt een EK met 24 landen ook een hele zit. De groepsfase kan je sowieso per post afdoen, vanaf de knock-out wordt het pas interessant. Ik heb zelf weinig zin in dit toernooi, terwijl ik normaal altijd uitkijk naar een EK of WK.
 

fr-keff

Active member
Het enige wat ik hoop is een verrassing in de finale. Zoals in 2012 met Italie. Doe maar een finale Engeland - Belgie. ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Doe maar een leuke verrassing, Belgi? er in de groepsfase uit. Albani? in de finale.
 

Mario

Well-known member
Op elke hoek gewapende agenten ivm terreurdreiging ... het zal niet echt een feest gaan worden in Frankrijk ben ik bang.
 

Batigoal

Well-known member
Je hoort er nog bijna niemand over, maar het gaat echt een spannend toernooi worden. En dan met name met het oog op veiligheid. Je hoorde bij voorgaande toernooien ook wel over mogelijke veiligheidsproblemen voor de bezoekers (Zuid-Afrika, Brazili?, Oekra?ne enz.), maar deze keer is dat van een heel andere orde. In en direct rondom de stadions zal de beveiliging wel goed geregeld zijn, maar juist de pleinen en vele terrassen zijn veel lastiger te beschermen. Ik vrees er wel voor dat het mis gaat.
 

Abubakari

Well-known member
Kunnen ze die dictatuur van Turkije niet gewoon uitsluiten en het land wat onder Turkije eindigde in de kwalificatie alsnog mee laten doen?
 
Bovenaan