EURO 2021

U.G.

Well-known member
Ronaldo is volgend jaar ook alweer 36,

Die rust nu gewoon lekker een paar maandjes uit. Bernardo is altijd in vorm en daarnaast is Bruno nu al zo' n beetje de beste middenvelder in de PL, benieuwd waar die volgend jaar staat en hopelijk heeft tegen die tijd Joao 120 mil Felix ook zn act together. Laten we maar nog een jaartje wachten idd.;)
 

Abubakari

Well-known member
Hou op. Het is zo al erg genoeg.
Dat lege stadiionvoetbal in andere landen stilt de honger naar de bal bij mij ook niet.
Sterker nog, ik kijk geen eens. Boeit me net genoeg omop teletekst de uitslagen te zien.
 

Mario

Well-known member
Normaal gesproken hadden we ons hier nu geërgerd aan alle Oranje gekleurde zooi, en de 'we worden kampioen' sfeer.

Ook geen discussie wie er waar moet spelen, en welke rare keuzes Koeman nu weer had gemaakt.

Een jaar gaat nog lang duren...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel een jaar dat ons sterker kan maken. We hebben niet echt belangrijke oudere jongens die een jaar verder zwakker zullen zijn. We hebben wel jeugdige talenten die nu wellicht wel kunnen aanhaken. Met name voorin hebben we eigenlijk wel wat talent nodig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou, voor Rio Babel is het nog maar de vraag of hij er bij zal zijn volgend jaar!

Als het goed is niet meer. Hij heeft zeker zijn nut gehad in de afgelopen twee jaar, maar wil je echter verder dan zal je toch door moeten kunnen selecteren. Babel en Luuk De Jong vind ik armoedige opties.
 

Forza AZ

Well-known member
Programma play-offs 1e ronde:

8 oktober
1800 Georgië-Wit Rusland
2045 IJsland-Roemenië
2045 Bulgarije-Hongarije
2045 Bosnië Hercegovina-Noord Ierland
2045 Slowakije-Ierland
2045 Schotland-Israël
2045 Noorwegen-Servië
2045 Noord Macedonië-Kosovo
 

Mario

Well-known member
Deze duels worden gewoon over 2 wedstrijden gespeeld? Wel fijn dat er eindelijk schot gaat komen in het opvullen van de overige EK plekken.
 

Forza AZ

Well-known member
Deze duels worden gewoon over 2 wedstrijden gespeeld? Wel fijn dat er eindelijk schot gaat komen in het opvullen van de overige EK plekken.
Enkele wedstrijden. De winnaars van deze 8 wedstrijden spelen in november in de volgende ronde voor 4 plekken op het EK.
 
Bovenaan