EURO 2021

ALenstra

Well-known member
Er zijn nu drie landenteams afwezig die een speelstad hebben op het EK: Azerbeidzjan, Ierland en Roemenie.
 

Batigoal

Well-known member
Noord-Macedonië graag vanwege het mooie detail op de shirts en op voorwaarde dat Goran Pandev er op het EK nog bij is.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ben vorig jaar nog op vakantie geweest in Noord Makedonija, dus ik ben voor Noord Makedonija.
 

Unregistere

Well-known member
Poll: De leukste laatste EK-opponent voor Oranje is...
[*]Noord-Macedonië
[*]Georgië
[*]Allebei geen reet aan
[*]Allebei super leuke teams
[*]We worden Europees kampioen!
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 

JMD

Well-known member
Volgens Le Parisien zullen alle wedstrijden in Rusland worden afgewerkt.
Ja, las het ook. Zou dat wel een snelle beslissing vinden. Wie weet hoe we er voor staan in maart... Dan kan je altijd nog naar Rusland gaan, de stadions staan daar nog allemaal van het WK, dus zoveel problemen zal dat ook niet opleveren lijkt me.
 

Joost

Well-known member
Vanuit het oogpunt van de supporter zou het een vreselijke keuze zijn, al was de gekozen opzet dat nu ook al.
Maar uit praktisch oogpunt is het een heel logische. Rusland is zo uitgestrekt en groot dat er echt geen grote hoeveelheden supporters naartoe zullen gaan, of ze worden uit voorzorg alvast geweerd door geen visa af te geven.
 

Mario

Well-known member
Een toernooi zonder publiek, en dan ook nog in Rusland. Zet er dan meteen een streep doorheen.
 

JMD

Well-known member
Een toernooi zonder publiek, en dan ook nog in Rusland. Zet er dan meteen een streep doorheen.
Publiek wel, alleen vooral Russen. Zag vorige week bij de CL ook gewoon een flink aantal Russen op de tribune zitten, dat gaat in 2021 ook wel gebeuren.
 

Mario

Well-known member
Publiek wel, alleen vooral Russen. Zag vorige week bij de CL ook gewoon een flink aantal Russen op de tribune zitten, dat gaat in 2021 ook wel gebeuren.

De lol van dat toernooi is er al af, en als je dan ook nog voor een handvol. Russen moet spelen, met ik weet niet hoeveel Corona gevallen in je selectie...schrap dat toernooi dan maar.
 

Forza AZ

Well-known member
Volgens de UEFA klopt het bericht niet en gaat men gewoon uit van 12 speelsteden.
Ik zie ook niet in waarom dat een probleem zou zijn, want nu wordt de CL en EL ook gewoon door heel Europa verspreid gespeeld. Dan moet dat met Euro 2021 ook makkelijk kunnen. Of er (buitenlandse) fans bij kunnen zijn is natuurlijk nog wel de vraag.
 

JMD

Well-known member
Volgens de UEFA klopt het bericht niet en gaat men gewoon uit van 12 speelsteden.
Sowieso is het op dit moment nog vee te vroeg om hier een streep doorheen te zetten. Ongetwijfeld zal de UEFA wel al aan een plan B gedacht hebben en de Russische bond gevraagd hebben of ze eventueel het EK kunnen organiseren (en dat kunnen ze, alle infrastructuur van 2018 is nog aanwezig), maar pas in april hoef je een definitief besluit te nemen lijkt me.
 
Bovenaan