EURO 2021

Pascallovic

Well-known member
Als die WADA schorsing voor Rusland voor alle sporten doorgaat, kan die overwinning van Cyprus wel eens heel belangrijk voor ze zijn. In die situatie zou namelijk de nummer 3 van die poule zich alsnog plaatsen, wat op dit moment Cyprus is.
Die doen gewoon mee onder neutrale vlag.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De echte kenners zagen dit al lang aankomen. Andorra heeft veel potentie, de afgelopen 55 wedstrijden hadden ze gewoon wat pech.
En vergeet niet dat de UEFA voortdurend scheidsrechters instructies geeft om Andorra te dwarsbomen.
 

Abubakari

Well-known member
Daar zit Spanje achter. Het was begin deze eeuw duidelijk, of Andorra of Spanje zou een goeie periode krijgen.
Ondanks dat Andorra de betere spelers had werd het Spanje, omdat die de betere connecties hebben.
De jaren 20 zouden wel eens de jaren kunnen worden waarin Andorra het wereldvoetbal domineert.
Al zou het ook best kunnen dat dat niet gebeurt, de bal is rond.
 

Abubakari

Well-known member
Hoppa, dat maakt 8 uit 8. :duim:

Tegen Kazakhstan, San Marino, Cyprus en een ongelooflijk zwak Schotland. In die poule zou Andorra ook alles winnen.
Straks op het EK gewoon weer in de kwartfinale naar huis. Of eerder nog, mocht je weer Zwitserland loten.
 

Abubakari

Well-known member
Jawel hoor, lees het Oranje topic maar, genoeg negatief praat.

En ik zit je een beetje op de kast te jagen Kielse, proficiat en wat mij betreft een Derby der Lage Landen als EK Finale.
 

Kielse Rat

Well-known member
Jawel hoor, lees het Oranje topic maar, genoeg negatief praat.

En ik zit je een beetje op de kast te jagen Kielse, proficiat en wat mij betreft een Derby der Lage Landen als EK Finale.

Mijn post was dan ook met een knipoog, wedstrijd vanmiddag was gewoon geen ruk aan. En ja, deze poule stelt buiten Rusland helemaal niets voor.
 

JMD

Well-known member
Rusland heeft zich overigens vanavond als 3e geplaatst voor het EK (na Belgi? en Itali?)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Halverwege nog 0-0. Zou een enorme stunt zijn als Estland dit vol kan houden.
 
Bovenaan