EURO 2021

Kielse Rat

Well-known member
Sfeer is wel vaak goed, dat maakt het wel weer leuk!

Dat vond ik gisteren ook vrij dood overkomen (anders dan in Brussel in juni), maar dat zal in het stadion wellicht anders aangevoeld hebben. Tja, de Schotse selectie heeft wel heel weinig voetballend vermogen op dit moment. Hampden Park is het afgelopen jaar een speeltuin geweest voor de Duivels. ;) Gelukkig is er het vangnet van de play-offs nog, want anders was het al over en out geweest.
 

Mario

Well-known member
De groep met Hongarije, Slowakije, Kroatie en Wales is ook boeiend ? Kroatie laat duren punten liggen in Azerbeidzjan en Hongarije verliest vervolgens in eigen huis van de Slowaken. Het zit daar heel dicht op elkaar.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dat vond ik gisteren ook vrij dood overkomen (anders dan in Brussel in juni), maar dat zal in het stadion wellicht anders aangevoeld hebben. Tja, de Schotse selectie heeft wel heel weinig voetballend vermogen op dit moment. Hampden Park is het afgelopen jaar een speeltuin geweest voor de Duivels. ;) Gelukkig is er het vangnet van de play-offs nog, want anders was het al over en out geweest.

De sfeer begint over het algemeen niet in het stadion, maar in een "pre match party" vlakbij het stadion. En dat is vaak een gezellige boel. Misschien kan ik de volgende keer gewoon beter daar blijven ipv het stadion in te gaan. ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Weet nog wel met de playoffs voor het EK 2004 tegen de Schotten. 6-0 verloren en stonden ze buiten de ArenA flink te zingen.
 

Mario

Well-known member
Weet nog wel met de playoffs voor het EK 2004 tegen de Schotten. 6-0 verloren en stonden ze buiten de ArenA flink te zingen.

De volgende dag was ik op Schiphol, al die Schotten lagen daar op de grond te wachten op hun vlucht … en de sfeer was vrolijk dat je dacht dat ze gewonnen hadden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De volgende dag was ik op Schiphol, al die Schotten lagen daar op de grond te wachten op hun vlucht ? en de sfeer was vrolijk dat je dacht dat ze gewonnen hadden.

Die waren vrolijker dan toen wij na 18 jaar weer landskampioen waren.
 

erka

Well-known member
Schotland kan eigenlijk alleen nog maar tegen Engeland echt boven zichzelf uitstijgen en dan gaat het publiek wel mee.

2017:
 

JMD

Well-known member
Knap om een stadion dat 3x zo klein is voor Wembley aan te zien.
Oeps...

Ik zag alleen dat Engeland thuisspeelde (schakelde net in), en dacht dat Engeland contractueel thuis op Wembley moest spelen (om schulden goed te maken ofzo)...
 

JMD

Well-known member
En 4-1.

De start was belabberd van de Engelsen, maar ze lopen nu over Kosovo heen
 

JMD

Well-known member
5-1...

En dan te bedenken dat de kans groot is dat we Kosovo op het EK gaan zien, zij zijn 1 van de ploegen uit de D-groepen die een groep wonnen en dus kans maken op een plek op het EK.
 
Bovenaan