Speel je dan twee play off rondes?
Ja, er doen 16 landen mee aan de play-offs voor 4 plekken op de eindronde. Beide play-off rondes worden in 1 wedstrijd gespeeld.
Speel je dan twee play off rondes?
Nee. Dan spelen we play-off tegen de landen uit divisie A die nog geen EK-ticket hebben, aangevuld met eventueel een land uit divisie B wanneer uit divisie A minder dan 4 deelnemers zijn.Als wij van Portugal winnen, dan hebben wij de beste playoffs plek en spelen wij in plaats van Portugal tegen een land uit divisie B?
Nee. Dan spelen we play-off tegen de landen uit divisie A die nog geen EK-ticket hebben, aangevuld met eventueel een land uit divisie B wanneer uit divisie A minder dan 4 deelnemers zijn.
In het voorbeeld hierboven zijn er drie uit divisie A, dus wordt er aangevuld. Daar lijkt op basis van het voorbeeld schijnbaar bij dat Portugal tegen het aanvullende land mag. Op basis van wat is dat?
Ik denk dat Forza AZ dat voorlopig op basis van de groepswedstrijden heeft gedaan omdat de winnaar nog niet bekend is.
Ik vind die kleurtjes al verwarrend, laat staan dat ik die lijstjes begrijp.
Belgi? as. dinsdag wordt normaal gesproken wel een kansloze nederlaag.
Daar zal ik dan weer aanwezig zijn!
Het is wel aardig ingewikkeld die play-offs. Gewoon bij de eerste twee eindigen dus, en dan moet je je daar allemaal geen zorgen over maken.
https://www.ad.nl/buitenland/ijslander-die-met-afwasborstel-turkse-rel-ontketende-blijkt-belgische-toerist~a86822dd/
Wel een held om die bondscoach te gaan interviewen met een afwasborstel. Heerlijk ook dat die Turken weer als een stel Turken reageert.
Ik begrijp dat de Turken ook respectloos zijn behandeld op de luchthaven?
Ik begrijp dat de Turken ook respectloos zijn behandeld op de luchthaven?
https://www.ad.nl/buitenland/ijslander-die-met-afwasborstel-turkse-rel-ontketende-blijkt-belgische-toerist~a86822dd/
Wel een held om die bondscoach te gaan interviewen met een afwasborstel. Heerlijk ook dat die Turken weer als een stel Turken reageert.