Graag gedaan, grote man.Kijk, dat ziet er goed uit. Bedankt jongen 👍
Graag gedaan, grote man.
Er is hier in het dorp een pizzeria opengegaan laatst en die hebben pizza met tomaat, kaas, hamburger en satesaus op het menu staan.We wachten vol spanning op je recensie van de zuurkool pizza.
In Schotland gooien ze dat dan ook nog in het vet.Er is hier in het dorp een pizzeria opengegaan laatst en die hebben pizza met tomaat, kaas, hamburger en satesaus op het menu staan.
Die mag Zwammy ook wel komen recenseren.
Ik ga verhuizen!In Schotland gooien ze dat dan ook nog in het vet.
Dit heb ik ook trouwens naar aanleiding van je post ook wel eens gemaakt.Deze moet ik echt even delen.
Bescheiden als ik ben kan ik zeggen dat ik aardig goed kan koken.
Maar ik heb nog nooit zo lekker thuis gegeten als gisteren.
Dit was het gerecht ik heb het precies zo gemaakt met als enige uitzondering 2 spaanse pepers en mocht iemand het willen maken is dat wel een aanrader. Zaadjes er ook gewoon in doen.
Indisch stoofvlees in kokosmelk: een smaakexplosie in je mond
Indisch stoofvlees in kokosmelk: een smaakexplosie in je mond. Deze stoof laat al je smaakpapillen prikkelen. Lekker met rijst of friet.familieoverdekook.nl
Deze nog maar even klaarmaken.Zalm op een wafeltje met pittige mayonaise
Zalm op een wafeltje met pittige mayonaise. Deze borrelsnack geeft je echt een ontzettende smaakexplosie in je mond.familieoverdekook.nl
Deze is zo simpel maar zeer lekker.
Ik zal het eens proberen.Zalm op een wafeltje met pittige mayonaise
Zalm op een wafeltje met pittige mayonaise. Deze borrelsnack geeft je echt een ontzettende smaakexplosie in je mond.familieoverdekook.nl
Deze is zo simpel maar zeer lekker.
Lijkt mij ook.Ik zal het eens proberen.
Maar zalm en roomkaas, dat vind ik zo'n gruwelijk slechte combinatie.