Eten en Drinken

inhethoekje

Active member
Dat heb ik vanavond nog klaar gemaakt.

Biefstukpuntjes gemarineerd in sojasaus ketjap knoflook en wasabi met champignons rode ui en penne.

Klinkt lekker SanMark..

Ik eet weleens pasta met alleen maar wat lichte roomsaus er doorheen en dan een biefstuk erbij,niks mis mee.
 

inhethoekje

Active member
Serieus? Heb dat nog nooit gegeten. Ik vond het een rare combi, maar blijkbaar is dat niet zo.

Weer wat geleerd. :duim:

Mensen denken vaak dat je pasta moet eten waar van alles doorheen zit.

Ik heb een Italiaanse kennis en die verbaasd zich er altijd over als Hollanders pasta maken.

Die maakt gewoon pasta, maakt een saus, sproeit er wat olijfolie overheen afgemaakt met wat geraspte kaas en klaar.

Maar wij gooien er groente doorheen, een bak tomatensaus etc etc, hoeft niet altijd JMD.
 

SanMark.

Well-known member
Mensen denken vaak dat je pasta moet eten waar van alles doorheen zit.

Ik heb een Italiaanse kennis en die verbaasd zich er altijd over als Hollanders pasta maken.

Die maakt gewoon pasta, maakt een saus, sproeit er wat olijfolie overheen afgemaakt met wat geraspte kaas en klaar.

Maar wij gooien er groente doorheen, een bak tomatensaus etc etc, hoeft niet altijd JMD.


Of juist geen saus. Gewoon wat ingredi?nten pasta koken en klaar is het.

Ik hou er van om de pasta te koken en als het klaar is door de saus te (zegmaar) te wokken.
 

gevegt

Well-known member
Of juist geen saus. Gewoon wat ingredi?nten pasta koken en klaar is het.

Ik hou er van om de pasta te koken en als het klaar is door de saus te (zegmaar) te wokken.

Dat kan erg lekker zijn. Wel oppassen dat de groente niet te gaar wordt.

Zelf ben ik liefhebber van taug?, wat er steevast op het laatst door heen gaat bij de meeste wokavonturen.
 

Susa

New member
Dammed.....

Gisteravond samen met met mijn zusjes en alle aangetrouwde familie de complete drankvoorraad bij mijn ouders ouders opgemaakt. Zo gezellig maar ook best g?nant toch ?

We bleven met zijn allen pitten In het ouderlijk huis. Lief h? ?
 

JFK

Well-known member
Dammed.....

Gisteravond samen met met mijn zusjes en alle aangetrouwde familie de complete drankvoorraad bij mijn ouders ouders opgemaakt. Zo gezellig maar ook best g?nant toch ?

We bleven met zijn allen pitten In het ouderlijk huis. Lief h? ?
Wat heb je zoal gezopen?
 

SanMark.

Well-known member
Dammed.....

Gisteravond samen met met mijn zusjes en alle aangetrouwde familie de complete drankvoorraad bij mijn ouders ouders opgemaakt. Zo gezellig maar ook best g?nant toch ?

We bleven met zijn allen pitten In het ouderlijk huis. Lief h? ?

Leuk toch.

Dat zijn de leukste avonden. ( Tenminste als het niet uit de hand loopt qua gezeur)
 

inhethoekje

Active member
Overigens kan ik taug? slecht hebben op de een of andere manier verteerd mijn maag dat niet zo goed wat bij een toiletbezoek vaak vreemde situaties oplevert.

Maar dit geheel terzijde maar waarvan toch akte.
 

JFK

Well-known member
Overigens kan ik taug? slecht hebben op de een of andere manier verteerd mijn maag dat niet zo goed wat bij een toiletbezoek vaak vreemde situaties oplevert.

Maar dit geheel terzijde maar waarvan toch akte.
Vind ik ook niet vreten. Gore teringzooi.
 
Bovenaan