Gezien het feit dat ze wachtten met de aftrap tot de storing voorbij was vrees ik dat ook dat je niet gered had...Het had wel fijn geweest als die technische storing nog 45 minuten zou duren.
Helemaal duidelijk.Hahaha, was die bal echt helemaal over de lijn, ja?
Perspectief blijft altijd een mooi iets, rechtstreeks had ik zoiets van 'no way' dat die zit, toen in de eerste herhaling begon ik al te twijfelen en die tweede was overduidelijk.Oh ja, dat laatste beeld is wel duidelijk. Terecht toegekend.
Ik had precies hetzelfde. Dacht in eerst instantie zelfs dat hij floot voor een overtreding tegen Utrecht.Perspectief blijft altijd een mooi iets, rechtstreeks had ik zoiets van 'no way' dat die zit, toen in de eerste herhaling begon ik al te twijfelen en die tweede was overduidelijk.
Als we eindelijk tegen Ajax eens doorzetten (ipv na 50 minuten te stoppen als het 3/4-0 staat (zoals in 2000, 2005, 2013, 2018(2x)) is een monsterscore niet eens heel onrealistisch idd. Alhoewel het natuurlijk wel scheelt dat Lang niet speelt. Lozano is de vervanger maar niet in vorm.Die 10-0 gaat volgende week geëvenaard worden.
Steijn ontslaan gaat op korte termijn niets oplossen. Zou sowieso niet weten wie over moet nemen.Dit is wel klaar voor Steijn
Jep. Ik ook.Ik had precies hetzelfde. Dacht in eerst instantie zelfs dat hij floot voor een overtreding tegen Utrecht.
Mwah, was buitenspel. Dan kan je het nooit hebben over goed wegkomen.Daar kwam Ajax goed weg.
Lozano zit niet op het niveau van de eerste periode.Als we eindelijk tegen Ajax eens doorzetten (ipv na 50 minuten te stoppen als het 3/4-0 staat (zoals in 2000, 2005, 2013, 2018(2x)) is een monsterscore niet eens heel onrealistisch idd. Alhoewel het natuurlijk wel scheelt dat Lang niet speelt. Lozano is de vervanger maar niet in vorm.