Eredivisie speelronde 9

Wie pakken de punten bij de krakers onderin?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gek genoeg was Utrecht in het openingsduel in Eindhoven (zat toen in het stadion) juist niet slecht, misschien wel 1 van onze betere tegenstanders tot nu toe, alleen zwak voor de goal, en dat laatste blijft ze steeds dwars zitten.

Ik verwacht een duel onder hoogspanning, met ongetwijfeld een staking, maar dat het Ajax' kant op valt, vooral door de zwakte aan Utrechtkant.
Dat is inderdaad wel gek. Wij hebben dit seizoen al een aantal forse uitslagen neergezet, maar Utrecht uit was tot nu toe de enige waarin ik vond dat we met 5 goals veel te lief waren en er eigenlijk minimaal tien hadden moeten maken.
 

Bernardo

Well-known member
Dit is niet het Utrecht wat je verwacht tegen Ajax in het eerste kwartier, wat een afwachtend saai voetbal.
 

JMD

Well-known member
Hier ontsnapt Sagnan gewoon, raakt hij Forbs is het rood, 2 benen vooruit.
 

JMD

Well-known member
Het begin was duidelijk voor Ajax, maar Utrecht doet nu niet meer onder voor de Amsterdammers.
 

JMD

Well-known member
De eindpass bij Utrecht is zo verschrikkelijk zwak... Steeds eenvoudig te verdedigen voor Ajax.
 

leo1949

Well-known member
Als Ajax dit wint en die inhaalwedstrijd dan staan ze weer in het linker rijtje, en dat kan zomaar.
 

JMD

Well-known member
Als Ajax dit wint en die inhaalwedstrijd dan staan ze weer in het linker rijtje, en dat kan zomaar.
Gat naar plek 5 is zelfs op dit moment maar 2 verliespunten... En gewoon de pech dat dat duel tegen RKC gestaakt werd..
 

JMD

Well-known member
Utrecht het enthousiasme, Ajax de kansen.
Jep. En als de 0-1 valt is het denk ik wel voorbij... Utrecht is echt zwak, en waar je van Ajax wel weet dat die nog flink gaan klimmen, moet Utrecht echt oppassen niet het 'Groningen' van dit seizoen te worden
 

JMD

Well-known member
Echt zo'n typische goal die je tegenkrijgt als het slecht gaat... Zo veel toevalligheden die voor Ajax allemaal net verkeerd vallen.
 
Bovenaan