Eredivisie speelronde 9

Wie pakken de punten bij de krakers onderin?

• Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

leo1949

Well-known member
Lekker Steijn laten zitten.
Ik denk dat Steijn er weinig aan kan doen en wegsturen kost ook een hoop geld.
Het verkeerde aankoopbeleid is de oorzaak en dat kan je Steijn niet aanrekenen want Ajax is zelf doorgegaan met die verkeerde aankopen.
Steijn moet wel zijn trainingen aanpassen en proberen er een TEAM van maken

Abubakari

Well-known member
Ja die mist de kansen.
jebkunt ‘m van alles verwijten maar als Bergwijn en Brobbey nou is een keer een goal maken dan scheelt het ook
Als Brobbey eens de bal krijgt, die heeft nog nauwelijks een bal geraakt. Ajax straalt niks uit, is onzeker, mist vertrouwen, dwingt niks af, helpt Utrecht na een twijfelende beginfase in de wedstrijd en staat verdiend achter. Ik ben blij dat ze dit seizoen meestal spelen als ik naar het amateurvoetbal ben, wat een verzoeking elke keer om naar dit Ajax te kijken. Doet pijn aan de ogen.

JFK

Well-known member
Ja die mist de kansen.
je kunt ‘m van alles verwijten maar als Bergwijn en Brobbey nou is een keer een goal maken dan scheelt het ook
Dat duo kostte samen 50 miljoen Euro.
Daar mag je toch wel kwaliteit van verwachten lijkt mij.

Batigoal

Well-known member
Ja die mist de kansen.
je kunt ‘m van alles verwijten maar als Bergwijn en Brobbey nou is een keer een goal maken dan scheelt het ook
Klopt, maar achterin klopt er toch ook geen klote van? Alsof er na al die weken nog nul afspraken zijn gemaakt over hoe je als team uitzakt, hoe je samen druk zet wat gewoon afwezig is en hoe je opbouwt. Het is geluksvoetbal wat ons een paar kansen oplevert. Die moeten er dan inderdaad in, maar verder lijkt het ook nergens op.

JMD

Well-known member
Ik ben benieuwd hoe vaak komende week in de voorbeschouwing van PSV - Ajax de dooddoener langskomt dat 'dit duels zijn die op zichzelf staan'... Tenzij er komende week iets geks gebeurt (blessures, Ajax ineens in vorm, PSV dat met 6-0 onderuit gaat bij Lens, ...) zie ik echt niet in hoe PSV niet van Ajax gaat winnen volgende week zondag.

Bovenaan