Helemaal mee eensLekker Steijn laten zitten.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Helemaal mee eensLekker Steijn laten zitten.
Gewoon dramatisch uitverdedigd.Echt zo'n typische goal die je tegenkrijgt als het slecht gaat... Zo veel toevalligheden die voor Ajax allemaal net verkeerd vallen.
Ja die mist de kansen.Lekker Steijn laten zitten.
Ja, maar ben je als team in vorm valt die echt buiten bereik van de aanvallers. Een voorzet die wordt aangeraakt enz...Gewoon dramatisch uitverdedigd.
Ik denk dat Steijn er weinig aan kan doen en wegsturen kost ook een hoop geld.Lekker Steijn laten zitten.
Als Brobbey eens de bal krijgt, die heeft nog nauwelijks een bal geraakt. Ajax straalt niks uit, is onzeker, mist vertrouwen, dwingt niks af, helpt Utrecht na een twijfelende beginfase in de wedstrijd en staat verdiend achter. Ik ben blij dat ze dit seizoen meestal spelen als ik naar het amateurvoetbal ben, wat een verzoeking elke keer om naar dit Ajax te kijken. Doet pijn aan de ogen.Ja die mist de kansen.
jebkunt ‘m van alles verwijten maar als Bergwijn en Brobbey nou is een keer een goal maken dan scheelt het ook
Dat duo kostte samen 50 miljoen Euro.Ja die mist de kansen.
je kunt ‘m van alles verwijten maar als Bergwijn en Brobbey nou is een keer een goal maken dan scheelt het ook
Klopt, maar achterin klopt er toch ook geen klote van? Alsof er na al die weken nog nul afspraken zijn gemaakt over hoe je als team uitzakt, hoe je samen druk zet wat gewoon afwezig is en hoe je opbouwt. Het is geluksvoetbal wat ons een paar kansen oplevert. Die moeten er dan inderdaad in, maar verder lijkt het ook nergens op.Ja die mist de kansen.
je kunt ‘m van alles verwijten maar als Bergwijn en Brobbey nou is een keer een goal maken dan scheelt het ook
Ik heb ook nog gekeken op Cartoon network of het daar verder ging.Zelfs bij ESPN vinden ze Ajax niet om aan te gluren