Eredivisie speelronde 9

Wie pakken de punten bij de krakers onderin?

• Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

gevegt

Well-known member
Ik vind het een prestatie van AZ als je elk jaar je beste spelers kwijtraak en dan evengoed weer presteren.
Dat ben ik helemaal met je eens.
Mijn vraag was dan ook niet lullig bedoeld. Als ik het zo zie, denk ik dat de terugval wel eens lang zou kunnen duren.

Jacco

Well-known member
De top3 pakt de punten weer heel makkelijk. Zo weinig verliespunten komt zelden voor denk ik

JMD

Well-known member
Utrecht - Ajax vanmiddag, jarenlang had Ajax het altijd lastig in de Domstad, maar sinds de laatste nederlaag daar (2015-2016) won Ajax daar 5x en speelde 1x gelijk. In die periode maakte Utrecht slechts 1 goal tegen Ajax, en werden de laatste 3 duels 0-3, 0-3 en 0-2. Feyenoord en PSV deden het in diezelfde periode aanmerkelijk slechter in de Galgenwaard. Gek genoeg wist Utrecht in dezelfde periode 2 zeges en 1 gelijkspel te boeken in Amsterdam...

Batigoal

Well-known member
Hup Ajax! Verras ons eens door weer eens de 3 punten te pakken. Wel is ons hele middenveld geblesseerd of geschorst, dus opnieuw veel wisselingen. Bouwt niet lekker als je iedere wedstrijd weer de hele boel omgooit of in dit geval moet omgooien.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hup Ajax! Verras ons eens door weer eens de 3 punten te pakken. Wel is ons hele middenveld geblesseerd of geschorst, dus opnieuw veel wisselingen. Bouwt niet lekker als je iedere wedstrijd weer de hele boel omgooit of in dit geval moet omgooien.
Bij Utrecht staan er ook zes anderen in ten opzichte van de vorige wedstrijd. Ook al zou dit Ajax niet meer dan een subtopper zijn, dan nog mag je verwachten dat ze de punten pakken tegen dit Utrecht.

Batigoal

Well-known member
Bij Utrecht staan er ook zes anderen in ten opzichte van de vorige wedstrijd. Ook al zou dit Ajax niet meer dan een subtopper zijn, dan nog mag je verwachten dat ze de punten pakken tegen dit Utrecht.
Tsja, met deze selectie vol internationals zal een goeie trainer echt wel Europees voetbal halen, op papier. De praktijk is dat op dit moment veel spelers onderpresteren en de trainer niet zo goed is en we onderin het rechterrijtje staan. Niks mag je verwachten op dit moment.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tsja, met deze selectie vol internationals zal een goeie trainer echt wel Europees voetbal halen, op papier. De praktijk is dat op dit moment veel spelers onderpresteren en de trainer niet zo goed is en we onderin het rechterrijtje staan. Niks mag je verwachten op dit moment.
Ik snap dat het vertrouwen en de verwachtingen momenteel laag liggen, maar Utrecht is echt zwak. Ik vond hun tot nu toe de zwakste ploeg waar wij tegen hebben gespeeld. Ook een dolend Ajax moet van dit soort ploegen winnen.

Maar goed, ik hoop dat jij gelijk krijgt. ;)

JMD

Well-known member
Ik snap dat het vertrouwen en de verwachtingen momenteel laag liggen, maar Utrecht is echt zwak. Ik vond hun tot nu toe de zwakste ploeg waar wij tegen hebben gespeeld. Ook een dolend Ajax moet van dit soort ploegen winnen.
Gek genoeg was Utrecht in het openingsduel in Eindhoven (zat toen in het stadion) juist niet slecht, misschien wel 1 van onze betere tegenstanders tot nu toe, alleen zwak voor de goal, en dat laatste blijft ze steeds dwars zitten.

Ik verwacht een duel onder hoogspanning, met ongetwijfeld een staking, maar dat het Ajax' kant op valt, vooral door de zwakte aan Utrechtkant.

Bovenaan