Meestal als Leo hier niet meer te vinden is.Wanneer krijgt AZ meestal de traditionele terugval?
Ik vind het een prestatie van AZ als je elk jaar je beste spelers kwijtraak en dan evengoed weer presteren.Wanneer krijgt AZ meestal de traditionele terugval?
Na de winterstop of eerder?
Dat ben ik helemaal met je eens.Ik vind het een prestatie van AZ als je elk jaar je beste spelers kwijtraak en dan evengoed weer presteren.
Hup Utrecht!Meestal als Leo hier niet meer te vinden is.
Dat spelers kwijt raken geldt voor alle Nederlandse clubs...Ik vind het een prestatie van AZ als je elk jaar je beste spelers kwijtraak en dan evengoed weer presteren.
Hoop van niet, maar is wat naïef. Minimaal één onderbreking zal er vast komen.Hebben jullie ook zo'n voorgevoel dat Utrecht - Ajax vanmiddag het einde niet haalt?
Bij Utrecht staan er ook zes anderen in ten opzichte van de vorige wedstrijd. Ook al zou dit Ajax niet meer dan een subtopper zijn, dan nog mag je verwachten dat ze de punten pakken tegen dit Utrecht.Hup Ajax! Verras ons eens door weer eens de 3 punten te pakken. Wel is ons hele middenveld geblesseerd of geschorst, dus opnieuw veel wisselingen. Bouwt niet lekker als je iedere wedstrijd weer de hele boel omgooit of in dit geval moet omgooien.
Dat klopt, al hebben Ajax, PSV en Feyenoord veel meer budget om nieuwe spelers aan te trekken dan AZ.Dat spelers kwijt raken geldt voor alle Nederlandse clubs...
Tsja, met deze selectie vol internationals zal een goeie trainer echt wel Europees voetbal halen, op papier. De praktijk is dat op dit moment veel spelers onderpresteren en de trainer niet zo goed is en we onderin het rechterrijtje staan. Niks mag je verwachten op dit moment.Bij Utrecht staan er ook zes anderen in ten opzichte van de vorige wedstrijd. Ook al zou dit Ajax niet meer dan een subtopper zijn, dan nog mag je verwachten dat ze de punten pakken tegen dit Utrecht.
Ik snap dat het vertrouwen en de verwachtingen momenteel laag liggen, maar Utrecht is echt zwak. Ik vond hun tot nu toe de zwakste ploeg waar wij tegen hebben gespeeld. Ook een dolend Ajax moet van dit soort ploegen winnen.Tsja, met deze selectie vol internationals zal een goeie trainer echt wel Europees voetbal halen, op papier. De praktijk is dat op dit moment veel spelers onderpresteren en de trainer niet zo goed is en we onderin het rechterrijtje staan. Niks mag je verwachten op dit moment.
Gek genoeg was Utrecht in het openingsduel in Eindhoven (zat toen in het stadion) juist niet slecht, misschien wel 1 van onze betere tegenstanders tot nu toe, alleen zwak voor de goal, en dat laatste blijft ze steeds dwars zitten.Ik snap dat het vertrouwen en de verwachtingen momenteel laag liggen, maar Utrecht is echt zwak. Ik vond hun tot nu toe de zwakste ploeg waar wij tegen hebben gespeeld. Ook een dolend Ajax moet van dit soort ploegen winnen.