Eredivisie: speelronde 5

JMD

Well-known member
Wazt mij betreft wordt er voortaan trouwens ook opgetreden tegen spelers die de bal na een doelpunt weigeren terug te geven zoals die Eagles-speler vandaag

erka

Well-known member
Los van dat het natuurlijk een donkerrode kaart had moeten zijn voor Van Bommel. Wordt het niet eens tijd om Hugo Borst voorgoed te weren van tv, radio en kranten?
Zo, volkomen mee eens. De moet eerst zelf maar eens een tijdje worden opgenomen in een psychiatrische kliniek, voordat ie weer wat mag zeggen over een speler.

• Leuk
Waarderingen: JMD

ALenstra

Well-known member
Maar die hadden een voorsprong. Dus geen haast om af te trappen. Ik blijf het een raar gezicht vinden spelers die snel de bal uit het doel halen en als een bezetene ermee naar de middenstip rennen.

• Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Maar wat is er smerig aan? Twee man gaan voor de bal waarbij Van Bommel er met een stuk meer overtuiging in gaat. Geen uitgestoken elleboog of knie.

Vanaf nu neem ik al jouw commentaar over de scheidsrechters ook niet meer heel serieus :ROFLMAO:

Mario

Well-known member
Forumleiding
Los van dat het natuurlijk een donkerrode kaart had moeten zijn voor Van Bommel. Wordt het niet eens tijd om Hugo Borst voorgoed te weren van tv, radio en kranten?
Is er dan iemand die deze man serieus neemt? Borst is er ook zo een die zichzelf graag hoort praten. Niet voor niets dat hij aangeeft regelmatig contact met psychiaters te hebben.

Jef400

Well-known member
Maar wat is er smerig aan? Twee man gaan voor de bal waarbij Van Bommel er met een stuk meer overtuiging in gaat. Geen uitgestoken elleboog of knie.
Het contact zit dermate hoog en is op dermate hoge snelheid dat er een groot risico op (zware) blessures is. Dan kan er misschien geen sprake zijn van volwaardige opzet, misschien ontbreekt het zelfs, maar de snelheid en het contactpunt zijn opzich al voldoende voor rood.

stc

Well-known member
Ik denk dat van der Eijck en van Boekel volgende week geen wedstrijd in de Eredivisie fluiten. Wordt eerste divisie of geen wedstrijd voor beide heren.

Bovenaan