Eredivisie: Speelronde 34

Pascallovic

Well-known member
Rutten is dan gewoon exit. Die woont vast in het oosten van het land en kan beter gewoon de bus maar Rotterdam laten gaan en een andere bus naar zijn huis pakken.
Dat deed hij ook bij Vitesse, niet teruggaan met de bus om zich vervolgens ziek te melden.

Jozsef

New member
Feyenoord doet er verstandig aan om vanavond een hotelletje te pakken. Die emotie wil je niet tegenkomen.
26 punten achter en dan nog lichtpuntjes zien. Als ik Rutten was zou ik vanavond vol gas richting Twente rijden.

De Wolf

Well-known member
Feyenoord wordt live uitgezonden op kanaal 3 en waarschijnlijk ook grotendeels op het schakelkanaal omdat de rest toch niet interessant genoeg zal zijn tenzij Feyenoord achter komt te staan. Ajax zenden ze uit op kanaal 5.

JMD

Well-known member
Ze hadden AZ op 5 moeten uitzenden. Daar gaat het nog ergens om....

Eens.

Maar goed, Fox maakt wel vaker vreemde keuzes. Vorige week werd PSV live uitgezonden, terwijl we nergens meer om speelden.
Aan de andere kant kan je via internet gewoon wel de wedstrijd naar keuze kijken.

En met dat schakelkanaal hoef je eigenlijk niets te missen.

JMD

Well-known member
Commercie. Een wedstrijd van Ajax dat nergens om speelt, trekt nog altijd meer kijkers dan een wedstrijd van AZ om plek 3.
En dat kan ik me dus echt niet voorstellen. Dat Ajax de meeste kijkers trekt lijkt me logisch, maar toch niet bij zo'n duel terwijl ergens anders de spanning zit??

Pascallovic

Well-known member
En dat kan ik me dus echt niet voorstellen. Dat Ajax de meeste kijkers trekt lijkt me logisch, maar toch niet bij zo'n duel terwijl ergens anders de spanning zit??
De spanning zit hem vooral in Zwolle, pas als daar iets gebeurd wordt de rest relevant. Dan gaat Excelsior - AZ echt niet opvallend veel kijkers trekken en denkt men bij FOX dat Ajax er meer zal halen. Zal zelf ook beginnen bij Dordrecht - Ajax en met een schuin oog naar PEC - Feyenoord kijken.

Voetbal-Coach

Administrator
Ik vind het lastig; denk dat ik vandaag voor het schakkelprogramma ga. Krijgen vandaag nog (kraam)visite maar ik zet mooi voetbal op. Ik hoop op een spannend slot waar het over en weer gaat. Net als het kampioenschap van psv paar jaar terug; wat was dat spannend.

Voetbal-Coach

Administrator
Ach kom op. Dit verspeeld Feyenoord echt niet hor. Ik denk dat Zwolle uiteindelijk liever AZ of Vitesse heeft in de playoffs dan Feyenoord dus laten jullie gewoon winnen hor

erka

Well-known member
Of Feyenoord nou rechtstreeks Europa in gaat of via playoffs moet, is belangrijk maar niet zo belangrijk dat ik de hele zondagmiddag voor de buis ga hangen. Ik ga lekker wat anders doen en af en toe even zappen.

Wel hups Feyenoord. Tegen Sevilla hebben jullie gewonnen dit seizoen, dat is genoeg om aan te tonen dat Feyenoord wel wat te zoeken heeft in Europa. Meer dan de andere kandidaten.

Voetbal-Coach

Administrator
Een club als Feyenoord hoord gewoon in Europa. Hoop ook dat Feyenoord het redt, maar het liefst via de playoffs ;-)

Nog even ter informatie de stand op dit moment:
3c69dcb96d3b14cf10077158e6bd1c75.jpg

JMD

Well-known member
Ik vind het lastig; denk dat ik vandaag voor het schakkelprogramma ga. Krijgen vandaag nog (kraam)visite maar ik zet mooi voetbal op. Ik hoop op een spannend slot waar het over en weer gaat. Net als het kampioenschap van psv paar jaar terug; wat was dat spannend.
Toen was het ook Excelsior - AZ... :)

Bestaat niet meer

Well-known member
Ach kom op. Dit verspeeld Feyenoord echt niet hor. Ik denk dat Zwolle uiteindelijk liever AZ of Vitesse heeft in de playoffs dan Feyenoord dus laten jullie gewoon winnen hor

Getuige de prestaties laatste 3 jaar tegen die tegenstanders lijkt me Feyenoord het best voor PEC hoor ;)

2012-2013:
Feyenoord thuis 3-2 en uit 2-0 (3 punt)
AZ thuis 1-2 en uit 4-0 (0 punt)
Vitesse thuis en uit 2-1 (0 punt)

2013-2014:
Feyenoord thuis 2-1 en uit 3-0 (3 punt)
AZ thuis 0-2 en uit 2-1 (0 punt)
Vitesse thuis 1-2 en uit 3-0 (0 punt)

2014-2015:
Feyenoord thuis ?-? en uit 2-0 (0 punt)
AZ thuis 1-1 en uit 1-0 (1 punt)
Vitesse thuis 2-1 en uit 1-2 (3 punt)

Dus tegen Feyenoord uit 5 wedstrijden 6 punt. Tegen Vitesse en AZ uit 6 wedstrijden resp. 3 en 1 punt.

Daarnaast zal voor Feyenoord play-offs als nederlaag voelen en voor AZ en Vitesse toch meer als normaal.

fr-keff

Active member
Er is denk wel genoeg gezegd over vandaag... laat de wedstrijd maar beginnen... HUP FEYENOORD!!!

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Hup fair-play! Wat de uitslag wordt boeit me niet, gewoon heel lief en positief zijn vandaag, hopelijk is dat dan genoeg voor EL.

Bovenaan