JMD
Well-known member
Die Mulder is de slechtste scheids sinds jaren.
Mulder fluit niet. Allard Lindhout uit Voorhout hanteert de fluit op het Kasteel.
Die Mulder is de slechtste scheids sinds jaren.
Als je zo'n hekel aan bedriegen hebt, begrijp ik niet dat je altijd zo positief over Ajax post.Precies... Misschien wel de 2 minst geliefde clubs van de laatste jaren in de eredivisie... De FC We Bedriegen de Boel tegen de FC We zijn slechts een speelbal van Chelsea
Zag net de 0-3, dat was een lekkere aanval...Bilal met het slotakkoord in Tilburg: 1-5. Goede generale voor zondag.
Want? Hebben die de belasting getild, de KNVB bedrogen of een Russische suikeroom?Als je zo'n hekel aan bedriegen hebt, begrijp ik niet dat je altijd zo positief over Ajax post.
Je bent er zelf al sinds jaren!
Want? Hebben die de belasting getild, de KNVB bedrogen of een Russische suikeroom?
Want? Hebben die de belasting getild, de KNVB bedrogen of een Russische suikeroom?
Officieel veilig!!!!!11!!!1!!
Je vergeet PSV.Precies... Misschien wel de 2 minst geliefde clubs van de laatste jaren in de eredivisie... De FC We Bedriegen de Boel tegen de FC We zijn slechts een speelbal van Chelsea
Dat is jaren 80...Doping, zwart geld en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Plop!:duim:Officieel veilig!!!!!11!!!1!!
Je lijkt wel een Ajacied. Het bedrog is uitgesmeerd over meerdere decennia. Dat zou jij toch moeten weten.Dat is jaren 80...
Officieel veilig!!!!!11!!!1!!