Eredivisie: speelronde 32

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Is dat zo vreemd? Vitesse is ongekend populair in het gehele land. En over anderhalve week zal de sympathie nog groter zijn...

Haha, in ieder geval nu zal de sympathie even heel erg groot zijn (al heb ik nooit echt problemen met Vitesse gehad, maar dat terzijde).
 

delmaestro

Well-known member
Haha, in ieder geval nu zal de sympathie even heel erg groot zijn (al heb ik nooit echt problemen met Vitesse gehad, maar dat terzijde).

Het is wat het is. Loslaten is de enige optie. Ik zie zie in comments op pagina's als voetbalprimeur onder bijna elk Vitesse gerelateerd bericht die discussie telkens weer oplaaien. Dan gaat een Vitesse supporter vol goede moed een heel epistel schrijven over hoe de verhoudingen zijn, dat er geen alternatief was en weet ik wat allemaal. Gewoon een prima verhaal bestaande uit feiten, emotie, en onderbouwde argumenten. En dan bestaat vervolgens de reactie direct daaronder uit slechts drie woorden. Iets in de trend van "Viteski snel Faillietski" of "Ga kapot, hoerenclub" ofzo. Dan houdt het natuurlijk op, da's vechten tegen de bierkaai.

Het is wel wrang om te zien hoeveel staatsmongolen er wel niet zijn, die werkelijk niets anders te doen lijken te hebben dan dag in dag uit dergelijke kots te posten onder berichten waar ze verder totaal geen interesse in hebben, en vaak nieteens gelezen lijken te hebben...
 

Joost

Well-known member
Het is wat het is. Loslaten is de enige optie. Ik zie zie in comments op pagina's als voetbalprimeur onder bijna elk Vitesse gerelateerd bericht die discussie telkens weer oplaaien. Dan gaat een Vitesse supporter vol goede moed een heel epistel schrijven over hoe de verhoudingen zijn, dat er geen alternatief was en weet ik wat allemaal. Gewoon een prima verhaal bestaande uit feiten, emotie, en onderbouwde argumenten. En dan bestaat vervolgens de reactie direct daaronder uit slechts drie woorden. Iets in de trend van "Viteski snel Faillietski" of "Ga kapot, hoerenclub" ofzo. Dan houdt het natuurlijk op, da's vechten tegen de bierkaai.

Het is wel wrang om te zien hoeveel staatsmongolen er wel niet zijn, die werkelijk niets anders te doen lijken te hebben dan dag in dag uit dergelijke kots te posten onder berichten waar ze verder totaal geen interesse in hebben, en vaak nieteens gelezen lijken te hebben...

Dat is h?t grote internetprobleem. Gekkies die overal een mening over hebben en dat zonder schroom overal plaatsen.

?n nieuwsmedia die die meningen vervolgens als nieuws gaan betitelen.
 

Forza AZ

Well-known member
Omdat jullie het niet kunnen tegen de top 3 moeten anderen nu de kastanjes uit het vuur halen?

Ja, al zullen we zelf ook moeten winnen van Ajax om nog 2e te kunnen worden. Want ik neem niet aan dat Ajax van zowel VVV als Excelsior gaat verliezen.

De kans is erg klein dat AZ nog 2e wordt, maar zolang het kan ben ik voor de tegenstanders van Ajax.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Het is wat het is. Loslaten is de enige optie. Ik zie zie in comments op pagina's als voetbalprimeur onder bijna elk Vitesse gerelateerd bericht die discussie telkens weer oplaaien. Dan gaat een Vitesse supporter vol goede moed een heel epistel schrijven over hoe de verhoudingen zijn, dat er geen alternatief was en weet ik wat allemaal. Gewoon een prima verhaal bestaande uit feiten, emotie, en onderbouwde argumenten. En dan bestaat vervolgens de reactie direct daaronder uit slechts drie woorden. Iets in de trend van "Viteski snel Faillietski" of "Ga kapot, hoerenclub" ofzo. Dan houdt het natuurlijk op, da's vechten tegen de bierkaai.

Het is wel wrang om te zien hoeveel staatsmongolen er wel niet zijn, die werkelijk niets anders te doen lijken te hebben dan dag in dag uit dergelijke kots te posten onder berichten waar ze verder totaal geen interesse in hebben, en vaak nieteens gelezen lijken te hebben...

Klopt, zo krijgen wij nog steeds (althans, dit seizoen nauwelijks nu we het zo goed doen op eigen kracht) verwijten m.b.t. de samenwerking met Feyenoord, die al jaren voorbij is. Zulke onzin moet je over je heen laten gaan. Daarom zeg ik ook dat ik nooit echt problemen met Vitesse gehad heb. Er zijn meer dan genoeg clubs met "twijfelachtige" constructies die op dat gebied zeker niet beter zijn dan Vitesse.
 

JMD

Well-known member
Als VVV vanavond verliest klimt FC Groningen een plekje... :) En is het door dat punt definitief veilig.
 

erka

Well-known member
Als VVV vanavond verliest klimt FC Groningen een plekje... :) En is het door dat punt definitief veilig.

Dat zijn we nu officieel. Het was al 6 punten en 25 (!) doelsaldo beter, dus dat is al 99,999999999999% zeker, maar nu is het 100%. Flutseizoen.
 

JMD

Well-known member
Utrecht en PEC zijn hopeloos uit vorm, Vitesse ook niet echt in vorm, die PO zou zo maar eens een prooi voor Heerenveen kunnen worden. Die zij het meest in vorm.
 

JMD

Well-known member
Dat zijn we nu officieel. Het was al 6 punten en 25 (!) doelsaldo beter, dus dat is al 99,999999999999% zeker, maar nu is het 100%. Flutseizoen.

O ja, tuurlijk...

Na 5 seizoenen 7e of 8e, nu dus 13e of 14e ofzo... Sinds 2005/2006 pas de 2e keer dat Grunn buiten de top 8 valt. Knappe serie.
 

JMD

Well-known member
Sch?ne mist een penalty voor AJax. Penalty nummer 8 dit seizoen, 5 ervan werden benut.
 
Bovenaan