Eredivisie: Speelronde 3

JMD

Well-known member
Je hoort in de analyse van Bruggink gewoon de voetballer Bruggink terug: 'in het huidige voetbal is dit altijd een penalty'. Maar je hoort hem gewoon zeggen dat hij het daar niet mee eens is, en daar kan ik me wel in vinden. Tegenwoordig is dit door de VAR altijd een strafschop, maar je ziet hier (en gisteren bij Romeny ook) dat hij dit niet bedoelt, maar 'hij moet zijn voet ergens neerzetten' (om maar even de woorden van Bruggink te gebruiken).

JMD

Well-known member
We gaan zo weer beginnen.

Hups PSV! Snel duel in veilige haven brengen svp, want een tegengoal krijgen we nog wel met onze verdediging en de aanval van Grunn (die echt gewoon goed is).

JMD

Well-known member
En nu blesseert Csinger onbewust Flamingo doordat hij bovenop hem valt.

Rente was et ingevallen, die gaat er nu weer uit naw, blessure lijkt te erg

JMD

Well-known member
Hoppa, 4-1
PSV maakt maximaal gebruikt van de situatie dat Lukkien te lang wacht met wisselen van Rente

Prins stapt gewoon te laat..

JMD

Well-known member
Lullige blessure voor Rente, en als je zo ligt op een brancard is dat vaak geen goed teken. Dit kan wel eens even gaan duren voor hem

JMD

Well-known member
Eigenlijk heel slecht uitgespeeld dit, want Bommel moet dit natuurlijk afmaken, maar toch gescoord. 5-1, Dest

Kan trouwens nog wel eens net aan buitenspel zijn

Net niet... Die buitenspelsoftware is wel flink sneller geworden

JMD

Well-known member
Van Bommel is wel weer terug op zijn niveau voor hij die blessure opliep, want vorig seizoen begon hij ook zo goed. Tegen AZ, Fortuna en Excelsior was het nog zoeken, maar vandaag is hij fantastisch

JMD

Well-known member
Groningen is nu rijp voor de sloop. Als PSV doorzet kan het nog vaak scoren...
Ook nu weer een goede actie, maar het schot te zwak

Joost

Well-known member
Lindhout hoeft niet eens lang te kijken, penalty

En dus geel. Maakt hij deze buiten de 16 is het rood.
Dat vind ik een rare opmerking, maar ik heb ook geen beelden gezien. Als de overtreding dusdanig vies is dat rood gerechtvaardigd is dan maakt het niet uit of het binnen de 16 is. Triple punishment is alleen van toepassing op rood vanwege het verhinderen van een scoringskans.

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan