Eredivisie: Speelronde 3

JMD

Well-known member
Ouderwetse actie buitenom, je ziet dat de verdedigers dat minder tegenkomen tegenwoordig, die 2 Grunnverdedigers gaven Bommel alle ruimte buitenom te gaan omdat ze actie binnendoor verwachtten

JMD

Well-known member
Dit had 1-2 moeten zijn als het achterin weer eens helemaal open ligt. 3 tegen 2 (en later 4 tegen 3) moet je beter uitspelen

JMD

Well-known member
De laatste keer dat wij de nul hielden lagen volgens mij de pepernoten nog in de winkel, ze liggen nu alweer in de winkel...
Oke, was dus eerder dan gedacht: april 2026 tegen Sparta, februari tegen Feyenoord en 6 december 2025 tegen Heerenveen... Bij dat laatste duel lagen de pepernoten natuurlijk nog wel in de winkel...
Maar het is iig verdomd weinig keer de nul gehouden, iets wat toch een doelstelling voor dit seizoen was, en nu al 4 tegengoals in 2 en een beetje duel.

JMD

Well-known member
Deze mag wel hangen jongens...

Gekmakend potje als fan van 1 van de 2 clubs, als neutrale fan wel lekker...

JMD

Well-known member
En weer bijna de 2-1...

Het lijkt achterin nergens op, maar qua aanval is de intensiteit echt klassen beter dan 2 weken terug (vorige week heb ik het duel niet gezien)

JMD

Well-known member
Zo, echt wel stevige aanslag van Van Bommel. Dat dat maar geel is. Dat wil ik nog weleens terugzien.
Hij neemt een groot risico idd, denk dat hij mazzel heeft dat hij hem niet heel hard raakt, maar dat had wel kunnen gebeuren ja.

JMD

Well-known member
Ai, dat is een smerige overtreding op Til. Wel per ongeluk, maar gisteren was dat rood bij Romeny.

Dus ja, de VAR gaat kijken

JMD

Well-known member
En nu Lindhout ook. Dit lijkt me een penalty, en dan zal het geen rood worden wegens 'double punishment'

JMD

Well-known member
Lindhout hoeft niet eens lang te kijken, penalty

En dus geel. Maakt hij deze buiten de 16 is het rood.

erka

Well-known member
Typisch PSV-Groningen, je doet leuk mee, krijgt paar grote kansen, verdedigt niet al te sterk, krijgt een typische topclub-penal tegen en doeiii.

JMD

Well-known member
Typisch PSV-Groningen, je doet leuk mee, krijgt paar grote kansen, verdedigt niet al te sterk, krijgt een typische topclub-penal tegen en doeiii.
Ik snap je frustratie hoor, had ook zomaar al 2-3 kunnen zijn, maar, dit is 100% bij iedereen een penalty. Vol op de enkel. Ja, het is lullig en hij zal het nooit bedoelen, maar dit is in VAR-tijd altijd strafschop. (en buiten 16 altijd rood)

Perisic jongen... Afspelen en het is 4-1.

Bovenaan