Eredivisie Speelronde 24

Eredivisie Speelronde 24

• Ja heerlijk met Gevegt voorop in de polonaise

Stemmen: 5 62,5%
  • Ja heerlijk vreemdgaan

Stemmen: 3 37,5%
  • Nee fuck die onzin

• Huh, gaat och om het voetbal hier.

• Ja, nadat Excelsior van PSV heeft gewonnen

Stemmen: 2 25,0%

• Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

Pascallovic

Well-known member
Met de camerabeelden die wij via Fox zien kun je dat niet beoordelen.
Inderdaad en ik zie die VAR ook niet naar andere beelden kijken. Ook hier dus weer een geval van willekeur. Bij Vitesse moet de VAR duidelijk bewijs vinden dat de beslissing van de grensrechter onjuist is. Die is er dan schijnbaar niet omdat de camera's geen uitkomst bieden. Bij Heerenveen een vergelijkbare situatie waarbij door de positionering van de camera's ook geen duidelijk bewijs is dat de grensrechter er naast zit en dan geldt dat schijnbaar niet.

Wederom onterechte inmenging van de VAR want geen 100% fout van de scheids. Wanneer leren ze dit nou.
Precies. Rood kan, maar geel had ook volstaan. Dan moet je niet ingrijpen.

Janssen

Well-known member
Eredivisie Speelronde 24

Koselev, Heerings, Smeets, Novakovich, Diemers, Semedo, Mac-Intosch, Pinto, Demb?l?, Lamprou en Balic.

Onze trainers vinden het verstandig om maar gewoon 4-3-3 te spelen in een van de zwaardere uitwedstrijden. Dit zou wel eens pijn kunnen gaan doen.

Rodriguez ontbreekt vanwege schorsing.

Miramar

Well-known member
Toornstra mag weer banken na bewezen diensten. G-voetballer en vriendje van de trainer Clasie speelt weer...

Janssen

Well-known member
Toornstra mag weer banken na bewezen diensten. G-voetballer en vriendje van de trainer Clasie speelt weer...

Valt toch best wat voor te zeggen dat je tegen Emmen met V Persie en Jorgensen speelt? Je staat toch alleen maar op de helft van de tegenstander.

gevegt

Well-known member
Valt toch best wat voor te zeggen dat je tegen Emmen met V Persie en Jorgensen speelt? Je staat toch alleen maar op de helft van de tegenstander.

Lijkt mij ook. Toornstra is een draver en daar heb je niet zoveel aan tegen Emmen.

Miramar

Well-known member
Meer beweging voorin als Emmen zich verschanst lijkt mij handiger. Clasie loopt alleen maar in de weg met zijn balletjes breed...

De Groene Scout

Well-known member
In Heerenveen en Groningen zijn ze klaar. 4-2 en 3-2 winst. Beide blijven in beeld voor de play-offs aan de bovenkant.

stc

Well-known member

De trainer kiest voor het in zijn ogen beste elftal voor de wedstrijd tegen Emmen. Als Toornstra daar niet bij hoort, dan heeft hij zeker een reden.

Janssen

Well-known member
De trainer kiest voor het in zijn ogen beste elftal voor de wedstrijd tegen Emmen. Als Toornstra daar niet bij hoort, dan heeft hij zeker een reden.

b3ebbdb077679dbdc7cba34364bba39b.jpg

Miramar

Well-known member
Gewoon bullshit. Ook in de studio verbazing. Ik zou vertrekken als ik Toornstra was...

Bovenaan