Eredivisie Speelronde 24

Eredivisie Speelronde 24

• Ja heerlijk met Gevegt voorop in de polonaise

Stemmen: 5 62,5%
  • Ja heerlijk vreemdgaan

Stemmen: 3 37,5%
  • Nee fuck die onzin

• Huh, gaat och om het voetbal hier.

• Ja, nadat Excelsior van PSV heeft gewonnen

Stemmen: 2 25,0%

• Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

SanMark.

Well-known member
Tuurlijk niet. Ze hebben het zelf aangevraagd nota bene. Wie vraagt er nou wat aan wat in je nadeel werkt?

Dank zij de vele Europese punten van Ajax kan Psv ook nog eens in een wat makkelijke tegenstander treffen. Beetje dankbaarheid zou wel op zijn plaatst zijn.

vakx2.0

Banned
Dank zij de vele Europese punten van Ajax kan Psv ook nog eens in een wat makkelijke tegenstander treffen. Beetje dankbaarheid zou wel op zijn plaatst zijn.

Alsof Ajax zo dankbaar was in het jaar dat we over Atletico Madrid struikelde. Wat 'n onzin weer. We worden gewoon weer kampioen en die voorronde komen we dan ook wel weer door. Als we daarna wat makkelijkere tegenstanders treffen, is dat natuurlijk welkom. Een AEK of Benfica in plaats van een Barcelona of Tottenham is zelfs zeer welkom!

Eef de Kip

Well-known member
goede 1e helft, matige 2e helft. Ik zat weer is in het stadion en zag de bui al hangen, wat een slap gedoe zeg maar goed, uiteindelijk superhero Daley met de winnende.

Lampies gaan choken nu, 2 puntjes en de druk is er vol op.

SanMark.

Well-known member
Alsof Ajax zo dankbaar was in het jaar dat we over Atletico Madrid struikelde. Wat 'n onzin weer. We worden gewoon weer kampioen en die voorronde komen we dan ook wel weer door. Als we daarna wat makkelijkere tegenstanders treffen, is dat natuurlijk welkom. Een AEK of Benfica in plaats van een Barcelona of Tottenham is zelfs zeer welkom!

Het is alweer lichtjaren geleden dat PSV de laatste 8 heeft gehaald. Zelfs in de Europa league lukt dat niet.

En je kunt alleen degene verslaan waarbij je in de poule zit.

Trouwens die Bergwijn wel een kutspits als een verdediger van Ajax zelfs nog meer doelpunten maakt in de echte C.L. ( dus geen voorronde wedstrijden of zo)

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ze hebben het aangevraagd om beter voor de dag te komen in de CL. Maar ik begrijp dus een extra midweekse wedstrijd voordelig is?

Ik denk dat als het Ajax - AZ/Vitesse/Utrecht was geweest, dat ze inderdaad niet gevraagd hadden. Zwolle thuis moet wel lukken en dat lukte ook.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zie dit inderdaad ook meer als voordeel voor Ajax in de CL dan als voordeel voor Ajax in de competitie. Ik heb normaal gesproken niet zoveel met het argument mooi voor het Nederlands voetbal, maar op zich vind ik het wel mooi hoe het dan uitpakt. Je ziet nu zowel het nationale elftal als het Nederlands clubvoetbal opleven. Ik zou verwachten dat PSV komend seizoen deels hierin mee gaat. Feyenoord is natuurlijk een kansloos verhaal.

Bovenaan