Eredivisie Speelronde 24

Eredivisie Speelronde 24

• Ja heerlijk met Gevegt voorop in de polonaise

Stemmen: 5 62,5%
  • Ja heerlijk vreemdgaan

Stemmen: 3 37,5%
  • Nee fuck die onzin

• Huh, gaat och om het voetbal hier.

• Ja, nadat Excelsior van PSV heeft gewonnen

Stemmen: 2 25,0%

• Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Die 1-1 kon je op wachten met dat slappe voetbal van de tweede helft. Help je een Zwolle wat twee keer niks is mee terug de wedstrijd in en je laat na met de 2-0 de wedstrijd in het slot te gooien. Dat het dan nog 2-1 wordt has ik eerlijk gezegd niet verwacht. Desalniettemin zeer blij mee dat ie wel valt. Maakt toch het verschil tussen een goeie en een kut avond. Mooi voor Noa Lang dat ie met zo'n belangrijke assist debuteert.

Het zweet kan weer uit de handen.

JMD

Well-known member
Zie nu de 2-1, maar die mag Boer toch wel hebben???

En bij beide Ajax-goals, wat zijn die backs in hemelsnaam aan het doen. Steeds een hoge voorzet en een back die een man laat lopen en vrij kan inschieten/koppen.

Pascallovic

Well-known member
Nou daar kom je goed weg. Een Ajax zonder inspiratie of energie. Je zag al vrij snel dat het een lastig avondje zou worden met dat niveau. De 1-1 was dan ook geen verrassing. Gelukkig maak je toch nog die 2-1 uit het niets, waardoor je de punten pakt.

vakx2.0

Banned
Als die wedstrijd niet verzet was om het arme Ajax te helpen, had ik het nog moeten zien.

Hups AZ dan maar.

Abubakari

Well-known member
Haha, daar zat al iemand klaar om jubelend het forum te betreden na de late gelijkmaker. Daley bedankt!

vakx2.0

Banned
Eigenlijk wel gemeen van Ajax om zo laat nog te scoren, vakkie is helemaal van het padje af nu.

Mocht je willen. In deze wedstrijd ging het niet gebeuren, met al die hulp van de KNVB en een Stam die van tevoren al aangaf "Excelsior" belangrijker te vinden. Heb me werkelijk geen seconde rijk gerekend en het ook niet gevolgd. BBC2 was interessanter.

Zet m'n kaarten wel op AZ. Die zouden het een keertje moeten kunnen doen in eigen huis. Zeker na dat puntverlies van vorig weekend.

SanMark.

Well-known member
Met een beetje zelf vertrouwen zet jij je kaarten gewoon op je eigen cluppie.

uit dit soort teksten spreekt weinig vertrouwen.

vakx2.0

Banned
Met een beetje zelf vertrouwen zet jij je kaarten gewoon op je eigen cluppie.

Doe ik ook. Want Ajax heeft dit seizoen al twee keer zo heerlijk voorspelbaar bewezen dat ze choken precies op het moment dat ze (eindelijk) over PSV heen kunnen wippen.

Maar dan mag ik het ondertussen natuurlijk nog wel leuk vinden als ze hier en daar nog wat laten liggen. Vond jij omgekeerd ook herinner ik me. Of was dat een teken van weinig vertrouwen bij jou?????

Satyr

Administrator
Forumleiding
AZ doet het inderdaad goed tegen de top-3. Laatste zege was in 1734 v. Chr?

SanMark.

Well-known member
Doe ik ook. Want Ajax heeft dit seizoen al twee keer zo heerlijk voorspelbaar bewezen dat ze choken precies op het moment dat ze (eindelijk) over PSV heen kunnen wippen.

Maar dan mag ik het ondertussen natuurlijk nog wel leuk vinden als ze hier en daar nog wat laten liggen. Vond jij omgekeerd ook herinner ik me. Of was dat een teken van weinig vertrouwen bij jou?????

Het zal mij jeuken wat er gebeurd als het verschil maar niet groter word dan 2 punten. Dus ja ik vond het zeker leuk omdat je het anders niet meer in eigen hand hebt. Niets met vertrouwen te maken maar met gezond verstand.

Maasveld

Well-known member
Mocht je willen. In deze wedstrijd ging het niet gebeuren, met al die hulp van de KNVB en een Stam die van tevoren al aangaf "Excelsior" belangrijker te vinden. Heb me werkelijk geen seconde rijk gerekend en het ook niet gevolgd. BBC2 was interessanter.

Zet m'n kaarten wel op AZ. Die zouden het een keertje moeten kunnen doen in eigen huis. Zeker na dat puntverlies van vorig weekend.
Als je die plaat voor je kop eens weghaalt zou je wellicht zien dat die hulp van de KNVB qua competitie alleen maar nadelig is voor Ajax.

vakx2.0

Banned
Het zal mij jeuken wat er gebeurd als het verschil maar niet groter word dan 2 punten. Dus ja ik vond het zeker leuk omdat je het anders niet meer in eigen hand hebt. Niets met vertrouwen te maken maar met gezond verstand.

De twee punten blijven toch het hele seizoen al een onoverkomelijk drempeltje. Psychologisch denk ik.

Bovenaan