Eredivisie Speelronde 24

Eredivisie Speelronde 24

• Ja heerlijk met Gevegt voorop in de polonaise

Stemmen: 5 62,5%
  • Ja heerlijk vreemdgaan

Stemmen: 3 37,5%
  • Nee fuck die onzin

• Huh, gaat och om het voetbal hier.

• Ja, nadat Excelsior van PSV heeft gewonnen

Stemmen: 2 25,0%

• Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Bergwijn begint weer lekker, steek die bal gewoon door en het is een 1 op 1 situatie, maar nee, Bergwijn gaat voor eigen succes... :werder:

Pascallovic

Well-known member
Nou het was op z’n zachts gezegd wel erg onbeholpen. Je kan ‘m geven vind ik maar als de scheids door laat gaan moet de VAR niet ingrijpen.
Inderdaad geen 100% fout van de scheidsrechter dat ie hier een rode kaart zou missen. Als je hier geel voor geeft is dat ook prima te verdedigen. VAR hoort hier af te blijven.

JMD

Well-known member
Dit doet Bergwijn dan wel goed,0-1.
Voor de eerste keer in tijden komen we voor.

JMD

Well-known member
Pff,wat een gekluns... 0-2 bergwijn

Lozano overigens eerder geel gehad voor een schwalbe. Die mist NAC thuis. Maar is dan weer 'schoon' qua geel in de eindfase van de competitie.

vakx2.0

Banned
Had de VAR soms ook een weekendje vrij????

Schaf die rotzooi toch af zeg. Het is niet meer recht te praten.

JMD

Well-known member
Toegegeven, ik heb maar met een half oog zitten kijken (want keek ook schaatsen en de Clasico), maar er was weinig waar de VAR aan had moeten doen volgens mij.

Vitesse overigens inmiddels 2-1 voor.

Pascallovic

Well-known member
Als je simpel en terecht met 0-2 wint zou ik sowieso niet weten waarom je vooral naar de VAR wijst, tenzij het een schoppartij was. Dat heb ik echter niet gehoord.

Pascallovic

Well-known member
NAC heeft wel reden om te klagen over de VAR. Met normale camerastandpunten wordt die 2-1 gewoon afgekeurd.

vakx2.0

Banned
Als je verliest en naar de VAR wijst, wordt dat als kinderachtig beschouwd.
Nu was er winst, maar was het ronduit bizar dat het neerhalen van Lozano (zeer overduidelijke duw in de rug in de zestien, waardoor hij viel) wordt weggewoven door Makkelie (die dit seizoen echt de pik heeft op Lozano en De Jong) en dat zelfs de VAR niet oproept de beelden te bekijken. Dit was geen twijfelgevalletje namelijk, maar overduidelijk.

Het wordt er allemaal niet echt fair op, pure willekeur.

JMD

Well-known member
Als je verliest en naar de VAR wijst, wordt dat als kinderachtig beschouwd.
Nu was er winst, maar was het ronduit bizar dat het neerhalen van Lozano (zeer overduidelijke duw in de rug in de zestien, waardoor hij viel) wordt weggewoven door Makkelie (die dit seizoen echt de pik heeft op Lozano en De Jong) en dat zelfs de VAR niet oproept de beelden te bekijken. Dit was geen twijfelgevalletje namelijk, maar overduidelijk.

Het wordt er allemaal niet echt fair op, pure willekeur.

Was die duw op Tadic geweest dan had je het niet meer dan normaal gevonden dat het geen pingel was. Over willekeur gesproken.

Bovenaan